Bedankt voor jullie reacties

Aha, ik ben dus niet de enige die in Boomerang en Cobra altijd dat handvat gebruikt bij het uitstappen. Black-outs heb ik vreemd genoeg enkel en alleen als we achteruit rijden, nooit als we voorwaarts rijden. Heeft iemand daar een theorie over?

Ik vrees dat voor mij geldt: kiddie = schaamte. Ook al besef ik dat het een vooroordeel is. Ik denk niet dat ik mijn ouders ooit op Dawson Duel zal krijgen. In mijn TR heb ik op subtiele wijze duidelijk gemaakt wat hun thrill-niveau is

Als je besluit om volledig ontspannen in een schommelschip te gaan zitten, hou je dan wel goed vast met beide handen (zonder je te verzetten tegen de airtime). Bij mij was er écht sprake van levitatie, naar mijn subjectieve gevoel zelf meer dan 5 cm!

Nog een tip ivm een pretpark in groep of alleen bezoeken: zelfs al ben je in groep, probeer af en toe toch ook te letten op de mensen buiten je groep. Je komt soms echt grappige dingen tegen. Zoals dat jongentje met zijn testament, of een ander jongentje dat na een rit Cobra in Walibi heel enthousiast "Supertof!" riep gevolgd door een soort van luchtsprong. Die laatste blijft tot op heden de beste achtbaanreactie die ik ooit zag.