Ok, misschien heb ik mijn bericht iets té positief verwoord, vooral mijn laatste zin. Ik wou vooral reageren op mensen die het idee meteen afschrijven, het zou me wel verwonderen als het er ooit zou komen, neem nu het issue met de gordels alleen al. En je zou inderdaad ook je auto volledig moeten leeghalen en in principe zouden ze er zelfs een hele technische keuring aan vooraf moeten laten gaan om het veilig genoeg te maken. Dus eh... nee.

Wat ik met mijn laatste zin vooral bedoelde: "ik ben benieuwd of we hier nog meer over zullen horen": 1) het zou me heel erg verbazen als de bouw van zo'n ding wordt aangekondigd, maar ik ga niet zeggen dat het niet gaat gebeuren. Indien toch zal men toch eerst met keiharde bewijzen moeten komen dat mijn auto er niet door beschadigd raakt alvorens ik hem eraan onderwerp. Of 2) als het nooit haalbaar wordt: zal er dan een bericht komen dat dit er nooit komt en waarom, of sterft het een stille dood?

Het idee is leuk, maar om realistisch te zijn zullen er toch nog een paar grote zaken aan moeten veranderd worden.