X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 31

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #18

    Re: Bobbejaanland krijgt StukTV over de vloer

    Ik dacht nu toch wel ergens dat er zo een regel / wet / achterpoortje is dat zegt dat je je eigendommen ook steeds moet afsluiten ofzo. Is dat niet hetzelfde / gelijkaardig met het feit dat een niet afgesloten wagen ook strafbaar is op de openbare weg?
    En het feit dat verzekeringsmaatschappijen hun verschuilen achter die muurtjes van je raam stond open, je deur was niet vast etc?? Dat toont toch gewoon een hoop gaten en omlopen in onze maatschappij waardoor je deze absurde situaties verkrijgt?

    Wat natuurlijk niet wegneemt dat ik het niet oke vind dat er iemand op of aan of in mijn eigendom komt gaande van mijn keuken tot het pretpark in mijn achtertuin (figuurlijk). Op en met mijn eigendom doe ik wat ik wil en als mijn deuren laten openstaan daarbij horen dan zou dat zo moeten kunnen zijn zonder dat een of andere bietekwiet ermee aan de haal gaat of er een bezoekje aan brengt.
    Laatst gewijzigd door ojoh; 20-09-17 om 15:35. Reden: Foutje

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •