Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
Hoe komt het dat er over de parken in onze buurt zo weinig TR's verschijnen? Of zijn die in de schaduw van die andere parken niet meer de moeite waard om te vermelden misschien?
Interessante vraag, maar ik denk dat veel leden de parken in de buurt zo beugezien zijn dat ze begot niet meer weten wat nu weer te schrijven, zonder in herhaling van hun eigen woorden te vallen .

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
Moeten die niet naar school? Die had ik daar toch niet meteen verwacht op een doorsnee maandag...?
Ik heb me dat ook al heel veel dagen bij heel veel kinderen afgevraagd...

Het bord 'attracties tijdelijk buiten gebruik' aan de ingang geeft enkel attracties weer waar een onverwachtse storing is opgetreden, en misschien ook attracties die vanwege weersomstandigheden niet kunnen openen (daar ben ik echter niet zeker van). Geplande onderhoudsbeurten staan er dus niet op vermeld. Klinkt dit als klantonvriendelijk zever? Tja, daar ben ik het volledig mee eens, want nu geef je veel bezoekers de indruk dat alles open is... Het is al jaren zo en het is één van die ambetante zenuwtrekjes waar de Efteling maar aan blijft vasthouden jammer genoeg.

Mooi en lang TR voor de rest. Ik kan me in heel wat dingen vinden, vooral in je mening over Symbolica. Fata Morgana blijft voor mij wel mijn nummer twee darkride, maar als jij die wat minder vond is dat even goed natuurlijk .

Het is een beetje vreemd om een TR van de Efteling te lezen van iemand die er nog nooit geweest is. Ik ben (net als vele forumleden kan ik me voorstellen) zo'n beetje opgegroeid met het park en tegen dat ik mezelf als pretparkfan zag kende ik de Efteling al redelijk goed. Zoiets beïnvloed natuurlijk enorm je kijk op de dingen.

Heb je Villa Volta niet gedaan trouwens? Voor mij is dat toch één van de toppers van het park, mijn favoriete klassieke madhouse. Ook het Volk van Laaf, het Sprookjesbos, het Anton Pieckplein en het Diorama zijn voor mij grote redenen om naar Kaatsheuvel te gaan.

Toevallig was ik vandaag ook in het park en troost je: ik woon in Antwerpen en vertrok al om 6 uur 's morgens... Met het OV welteverstaan . Bedankt voor het TR!