Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
Ik bedoelde de toiletten echt in het midden van het Huis van de Vijf Zintuigen. Als je toekomt heb je in het midden zo'n 'preekstoel' en rechts daarvan heb je toiletten. Deze zijn 's avonds altijd open als we vertrekken en hier houden we een plasstop voor de lange rit naar huis.
Dus er waren nog andere toiletten. Ok. wel dicht op elkaar voor verschillende toiletgebouwen, niet? Allez, dat weten we dan ook voor de volgende keer. Nooit gezien.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
Volledig mee akkoord en ik heb hetzelfde al gezegd tegen vrienden

Trouwens, een leuk detail waar m'n vrienden me ook gewezen op hebben. De daken van de gebouwen (zowel binnen als buiten) zijn allemaal boegen van boten
Hé, nu je het zegt

Ik heb er vooral van staan kijken dat de geveltjes in het station overeenkomen met de verschillende kamers in de wachtrij. Je loopt in de wachtrij doorheen een bar en dat heeft ook écht de gevel van een bar. Het zijn dus niet gewoon decoratieve geveltjes maar écht volledige gebouwtjes. Dat vonden wij ook zeer tof gedaan!

Ik zat me trouwens af te vragen waarom DVH op coaster-count als achtbaan meetelt, maar ik zie nu na enig opzoekwerk dat het "vaargedeelte" buiten na de splash gewoon een rail heeft. Why. Zijn er ergens foto's van het station in droge toestand trouwens? Ik kan er niet meteen vinden, maar zou die wissel dan wel eens willen zien.