Bedankt voor je TR!

Bij Pulsar heb ik enkel in de zomer vorig jaar problemen gehad, anders werkten er altijd 2 boten. Telkens was er bij mij wel ook 1 rij die gesloten was van 1 boot. Welke rij verschilt dacht ik... ik dacht meestal 1e rij, maar ook 2e en laatste rij.

Tijdens de zomernocturne op 05/08/17 reden er wel degelijk 3 treinen op Calamaty Mine

Bij Radja River heb ik nog nooit echt op het al dan niet draaien van de draaitonnen gelet, maar wel ook al vaker vast gezeten in het eerste golfslagbad

Walibi Express geeft inderdaad altijd een gesloten indruk, ook bij mij. En deze heb ik ook nog nooit gedaan, en zal er wellicht ook geen kans meer toe krijgen. Geen idee of het een groot gemis is, maar zo groot is het park niet en je bent rap rond. In Disneyland of Efteling waar het vaak druk is en je soms heel ver van de ene naar de andere kant moet gaan is zo'n parktrein wel handig. Vooral omdat die ook echt rond het park gaat, terwijl in WaBe deze meer rond het meer gaat.

En wat betreft de grouper discussie. Ik vraag het gewoon telkens: mag ik backseat zitten aub? En meestal is dit geen probleem. Soms moet ik dan wel wachten tot de volgende rit, maar in 95% van de keren doen ze er nooit moeilijk over.