X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 15 van de 15

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [TR] Walibi Belgium 28-08-2017 - Verschrikkelijk warm, verslag over Radja River, Pulsar en daag Reuzenrad!

    Bedankt voor het TR!

    Als er een constructiefout in een van de boten zou zitten (wat ik goed geloof aangezien ze inderdaad altijd problemen hebben met de voorste rij beugels, zoals je zelf ondervonden hebt), dan vind ik het vreemd dat Mack geen nieuwe boot levert. Een constructiefout is tenslotte hun schuld. Gelukkig zijn de problemen al verminderd tegenover vorig jaar, maar het is niet zeldzaam dat naarmate de dag vordert een rij wordt afgesloten of er een boot van de baan wordt gehaald.

    Dat stilstaande plekje water in het eerste golfslagbad van Radja River is een bekende, vaak staan bootjes daar even stil om dan mbv de golven naar de andere kant te worden geslagen. Die draaiende tonnen werken overigens doorheen heel het parcours niet, ook daar niet. Of het moest zijn dat ze die na het ongeluk op die ene plek wel terug hebben opgezet, maar het zou me verbazen: werken die dingen wel nog?!

    Ben je zeker dat er een trein van Calamity Mine spoorloos is? Als er ééntje in de remise staat, staat die echt helemaal achteraan en kan je die echt nauwelijks zien vanuit de laatste remsectie. Slechts een kleine glimp kan je opvangen gedurende 1 seconde ofzo - als hij er staat
    Laatst gewijzigd door yelle8; 29-08-17 om 13:37.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •