X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 30

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Bagage in pretparken: vragen en praktische tips

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wimvg Bekijk Berichten
    Hier heb ik ook nog maar één slechte ervaring mee gehad, en dat was ook in Blue Fire: toen had ik een gewone jeans aan, en drukten de beugels recht op mijn zakken, met als gevolg aan beide kanten een blauwe plek.
    .
    Nochtans word er op het einde van de wachtrij - waar altijd een rij staat - een duidelijk filmpje afgespeeld dat aantoont dat je alle losse spullen moet wegleggen of aan de operator moet geven zodat zij het voor jou doen. Bij Blue Fire hoef je niet bang te zien voor diefstal, want de bagageruimtes gaan alleen open voor jou trein .

  2. #2

    Re: Bagage in pretparken: vragen en praktische tips

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Nochtans word er op het einde van de wachtrij - waar altijd een rij staat - een duidelijk filmpje afgespeeld dat aantoont dat je alle losse spullen moet wegleggen of aan de operator moet geven zodat zij het voor jou doen. Bij Blue Fire hoef je niet bang te zien voor diefstal, want de bagageruimtes gaan alleen open voor jou trein .
    En zo heb ik dus ontdekt dat je altijd de veiligheidsvoorschriften moet opvolgen :-)

  3. #3

    Re: Bagage in pretparken: vragen en praktische tips

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Nochtans word er op het einde van de wachtrij - waar altijd een rij staat - een duidelijk filmpje afgespeeld dat aantoont dat je alle losse spullen moet wegleggen of aan de operator moet geven zodat zij het voor jou doen. Bij Blue Fire hoef je niet bang te zien voor diefstal, want de bagageruimtes gaan alleen open voor jou trein .
    Horen zakdoeken daar ook bij? Vorig jaar in Lost Gravity met mijn fototoestel zoals beschreven in mijn broekzak aan de zijkant van mijn been, geen enkel probleem met de beugels. De operator had mijn beugel wel vrij hard aangeduwd, en mijn zakdoek zat aan de voorkant van m'n been in m'n broekzak, tussen de beugel. Dus resultaat, een blauwe plek door jawel, mijn zakdoek...

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •