1. GSM laat ik meestal gewoon de ganse dag in mijn rugzak zitten. Die heb je toch niet nodig als je met kameraden een parkje bezoekt. Ok, af en toe in een wachtrij haal ik hem even boven om eventjes facebook te checken, een foto uploaden of om in te checken. Maar in het algemeen blijft hij in de rugzak, of in een zijzak van m'n broek als die ritssluiting heeft. Rugzak laat ik altijd langs de kant waar toegelaten, als ik hem moet meenemen plaats ik hem tussen mijn benen.

2. Euh ik denk niet dat er een pretpark is die tampons of dat soort shit verkoopt... waarschijnlijk wel te verkrijgen bij de EHBO maar ik kan me niet voorstellen waarom ze dat zouden weigeren binnen te laten?!... Ik ben een tegenstander van rugzakcontroles, het creëert een extra wachtrij en geeft een vals veiligheidsgevoel. Ik geloof niet dat een terrorist zich door een simpele rugzakcontrole laat tegenhouden. Vaak zijn deze rugzakcontroles toch zo snel-snel en onnauwkeurig waardoor je je afvraagt waarom ze de moeite doen. Ik heb ook nog nooit eten/drank geweigerd weten te worden in een pretpark maar ik kan het mij ergens wel voorstellen. Of het wettelijk is, laat ik in het midden. Klantvriendelijk kun je het zeker niet noemen.