X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Bekijk Poll Resultaten: Goed plan of niet?

Stemmers
26. Je mag niet op deze poll stemmen
  • ja

    6 23,08%
  • neen

    16 61,54%
  • ik weet het niet

    4 15,38%
Resultaten 1 tot 20 van de 38

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: poll: Reserveer uw plaats in de Python

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Als je op het cijfertje van het aantal stemmers op één keuze klikt, zie je daar de namen bijstaan . Van Pyongwong en Joran verwacht ik wel een reactie eerlijk gezegd, gezien ik beide vaak zie posten!
    Aha, ja, goed punt. Ik was het uit het oog verloren. Men hoofd staat meer naar men nakende thesis-verdediging dan naar dit eerlijk gezegd.

    Nou, de reden dat ik ja had gestemd (al lang lang geleden) was toen ik nog dacht dat het hier ging om een gewoon fastpass systeem a la Disneyland. Wanneer dit het geval zou zijn blijf ik bij mijn ja stem.

    Hier gaat het blijkbaar over de gewone wachtrij vervangen én dat je dan moet reserveren. Goed, op zich heb ik hier mijn twijfels bij maar ik ben van mening dat dit best een goed idee is om het uit te proberen. Men moet durven dingen uit te proberen en daarbij hoort ook grandioos op je bek gaan. Wie weet werkt het systeem goed en lost het inderdaad problemen op. Omgekeerd kan ook uiteraard, maar ze hebben het wél geprobeerd natuurlijk. (uit fouten leert men enzo)

    De argumentatie van 'dan moet ik mijn gsm/klok' kijken vind ik maar een vreemde argumentatie tho. As if je nooit op je horloge/gsm kijkt tijdens een parkbezoek. Sorry, daar geloof ik vrij weinig van.

    Bij deze.
    Je vois la vie en des biscuits.

  2. #2

    Re: poll: Reserveer uw plaats in de Python

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    De argumentatie van 'dan moet ik mijn gsm/klok' kijken vind ik maar een vreemde argumentatie tho. As if je nooit op je horloge/gsm kijkt tijdens een parkbezoek. Sorry, daar geloof ik vrij weinig van.

    Ja maar ik wil niet de héle tijd op mijn klok staan kijken. Stel je voor dat ze dit in het hele park toepassen moet je dus op een tijdschema werken en dan is de pret van een pretparkbezoekje ver weg in mijn ogen.

  3. #3

    Re: poll: Reserveer uw plaats in de Python

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
    Ja maar ik wil niet de héle tijd op mijn klok staan kijken. Stel je voor dat ze dit in het hele park toepassen moet je dus op een tijdschema werken en dan is de pret van een pretparkbezoekje ver weg in mijn ogen.
    Ja oké, dat is iets anders inderdaad. Al valt hier wel een oplossing voor te vinden met notificaties natuurlijk. Als alle attracties met dergelijk systeem gaan werken is het inderdaad een blokkenschema volgen.

    Ik zie hier persoonlijk wel een potentieel in voor de nieuwere attracties om daar de druk weg te halen.
    Je vois la vie en des biscuits.

  4. #4

    Re: poll: Reserveer uw plaats in de Python

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    Ja oké, dat is iets anders inderdaad. Al valt hier wel een oplossing voor te vinden met notificaties natuurlijk. Als alle attracties met dergelijk systeem gaan werken is het inderdaad een blokkenschema volgen.

    Dan heb ik nog het tegenargument dat ik mijn smartphone bijna altijd in mijn rugzak laat. Enerzijds omdat het toch onhandig is die in je broekzak te laten op attracties en dus evengoed daar kan laten steken ipv altijd weg te steken en weer uit te halen. Anderzijds omdat ik een dagje pret wil en niet perse gestoord wil worden.

  5. #5

    Re: poll: Reserveer uw plaats in de Python

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
    Dan heb ik nog het tegenargument dat ik mijn smartphone bijna altijd in mijn rugzak laat. Enerzijds omdat het toch onhandig is die in je broekzak te laten op attracties en dus evengoed daar kan laten steken ipv altijd weg te steken en weer uit te halen. Anderzijds omdat ik een dagje pret wil en niet perse gestoord wil worden.
    True. Maar in een wachtrij durf ik hem eerlijk gezegd wél eens boven halen hoor. Let op, ik ben alles behalve smartphone verslaafd (begint wel een beetje zo over te komen nu). Al is het maar om eens rap het weer te checken of de wachttijden van de andere attracties.

    Echt storend vind ik een smartphone in dergelijke situaties niet. Ik vind persoonlijk dat er contexten zijn waar smartphonegebruik way more ongepast en storend is dan daar. (Hoorcolleges, restaurant...)

    Maar dit is natuurlijk volledig persoonlijk, ik versta de tegenargumenten ook hoor.

    + Thnx, Rickie ;-)
    Je vois la vie en des biscuits.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •