X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 148

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Efteling] 2017 - Darkride Symbolica en Loonsche Land

    Been there, done that.

    Natuurlijk ga ik hier niet spoilen maar het is wel opvallend dat ik meeste online geuite meningen deel:

    1. Verbluffend gedetailleerde afwerking binnenin, je komt ogen te kort.
    Kniesoren leiden hieruit af dat je te snel verplaatst wordt, ik zie het liever als een attractie met een enorm hoge herhalingswaarde. Baron Hoogmoed is maar een houten Klaas tegenover wie en wat in dit paleis tot leven komt.

    2. Totaal overbodige (semi-)interactie.
    Ik zat achteraan, dus ik kon niet met de knopjes spelen/werd niet door het bijhorend oplichtend schermpje afgeleid.
    Vrouw en jongste zoon konden er af en toe animatronics mee doen bewegen of andere effecten oproepen.
    Dit biedt nauwelijks meerwaarde tegenover automatisch voorgeprogrammeerde effecten in klassieke darkrides.
    En bij een competitief aspect tussen de twee inzittenden vooraan, zitten de achterzitters er voor spreekwoordelijke spek & bonen bij.

    Over de capaciteit kan ik niet veel zinnigs zeggen, aangezien we als bevoorrecht abonnee binnen een vooraf bepaald tijdslot werden binnengelaten.

    Wij konden geheel vrijwillig kiezen uit één van de drie thema-parcours.
    Al denk ik dat die drie onderling weinig verschillen: vooral qua volgorde van de kamers met misschien één echt uniek kamertje per parcours.

    Maar laat me toch nog eens de troeven benadrukken:
    - Symbolica is totaal niet repetitief (i.t.t. Maus) en gelukkig zonder bril
    - Kindvriendelijker dan b.v. CoT
    - Fantasierijker dan Ratatouille

    Nog ter info: de intro gebeurt in vier talen, i.t.t. Baron.
    Het is overduidelijk dat de Efteling vooral groeipotentieel ziet buiten de landsgrenzen en de zo al vertrouwde Vlaminkjes.

    Op niks gestoelde hint:
    Laat Symbolica links liggen ...
    als je op een zomerse ochtend het park betreedt!
    De attractie is immers toegankelijk voor elke bezoeker,
    is weersbestendig,
    ligt naar Efteling-normen dicht bij de ingang
    en is de eerste attractie die je tegenkomt wanneer je niet van het hoofdpad afwijkt.
    Vergeet niet dat hotelgasten het park voor tienen binnen mogen.
    Drie keer raden met welke attractie zij zouden beginnen.
    Ik zou 'em later op de dag proberen.
    Mogelijk is het er dan nog even druk, maar dan heb je wel dat eerste gouden uur verzilverd op b.v. Baron en Hollander.

  2. #2

    Re: [Efteling] 2017 - Darkride Symbolica en Loonsche Land

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Vergeet niet dat hotelgasten het park voor tienen binnen mogen.
    Symbolica ligt in het gedeelte dat voor iedereen vanaf een uur of 9 geopend is.

    Het is niet bekend of Symbolica een achteringang heeft voor verblijfsgasten, en of die gebruikt zal worden. Zo niet, dan hebben zij dus geen voorsprong op de overige bezoekers.

    Ik verwacht dat de attractie gewoon om 10.00 zal openen, maar wie weet is hij al gelijk open...

  3. #3

    Re: [Efteling] 2017 - Darkride Symbolica en Loonsche Land

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Op niks gestoelde hint:
    Laat Symbolica links liggen ...
    als je op een zomerse ochtend het park betreedt!
    De attractie is immers toegankelijk voor elke bezoeker,
    is weersbestendig,
    ligt naar Efteling-normen dicht bij de ingang
    en is de eerste attractie die je tegenkomt wanneer je niet van het hoofdpad afwijkt.
    Dat lijkt mij ook de beste tactiek te zijn voor de komende maanden. Door de ligging meteen aan de Pardoes Promenade - geen enkele attractie is zo makkelijk bereikbaar - zal het daar 's morgens heftig druk worden. De poort van Symbolica leidt naar juist die attractie, terwijl alle overige poorten aan de promenade leiden naar de rijken met elk een ruim aanbod attracties. Dus beter eerst van de ochtendrukte aan Symbolica gebruik maken om de Ruigrijkbanen met minimale wachttijd af te werken, en dan later op de dag een ritje op Symbolica meepikken.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •