Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
Ik heb gezien dat er eentje rond 16u15 - 16u45 was, maar dat dat ook de enige was en relatief snel was verholpen. Zeer sterk resultaat dus voor een eerste test met zo veel volk hé. (In tegenstelling tot de Baron 2 jaar geleden al zeker. )
Ze draaien al sinds maandag met grote groepen mensen. Er stond dan wel geen uur wachttijd, maar de mensen in de wachtrij hebben ook weinig invloed op de attractie. Er werd toen gewerkt met tijdvakken.



Ik heb gister een onride gemaakt vanuit de Minder Validen, de Muziektour dus. Pas op, de onride kan spoilers bevatten.




Het is een prima systeem.

Je moet eerst een ticket halen, met een tijd en rij erop. Om deze tijd kun je je melden bij de uitgang van de attractie. Daar moet je aanbellen, dan komt iemand je halen. Vervolgens mag je in een binnenwachtruimte wachten. Deze simpele ruimte heeft zachte bankjes, de borden met informatie over de voertuigen, en een bord met wat er in de voorshow gebeurt.

Zodra je aan de beurt bent, ga je naar de volgende ruimte. Dit is het station. Hier kun je op je gemak instappen. Geen kijkende mensen, geen blikken van 'Schiet nu eens op!' Je krijgt alle tijd van de wereld.

Er wordt onderscheid gemaakt tussen blauwe/rode faciliteitenkaarten (voorin), en beige faciliteitenkaarten (achterin). Ik geloof dat dit te maken heeft met of de eigenaar van de kaart hulp nodig heeft bij het instappen, of niet.

Bij het instappen kan het voorste bankje verlengd worden, zodat je buiten het voertuig in kunt stappen, en door kunt schuiven (zie eindscherm in filmpje).

Zodra iedereen zit, en de beugels gesloten zijn, voegt het voertuig zich tussen de gewone voertuigen. Je wacht even in het gewone instapstation, op de plek waar de muziektourkar hoort te staan. Daarna begint de rit.


Aan het eind van de rit, het gewone uitstapstation, moet je even blijven zitten. Het voertuig rijd daarna door, en gaat zijwaarts weer het speciale station in. Wanneer je uitgestapt bent, kom je via een deur in het winkeltje uit om de actiefoto te kunnen kopen, en kun je via de gewone uitgang er weer uit. Daarna ben je gelijk weer bij de ticketuitdeler, zodat je fijn nog een rit kunt reserveren!