X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 4 van de 4 EersteEerste ... 234
Resultaten 61 tot 77 van de 77
  1. #61

    Re: [Aqualibi] 2018 - Make-over + renovatie

    De eerste (video)beelden onderaan deze post! Voor mij mocht er dubbel zoveel groen gekomen zijn, ik vind het bijzonder spijtig dat die boot op de wenteltrap er niet gekomen is en de nieuwe kinderzone ziet er leuk uit maar o-zo kaal tov de test van aqualibi! Precies een Lago-hal!

    Edit: De boot zou later nog komen --> "Et le bateau alors ? D'après Marc Guffens,directeur marketing de Walibi, Jora Vision ne pensait pas que ça serait si compliqué de l'installer. Il sera donc posé plus tard dans l'année."

    Laatst gewijzigd door yelle8; 30-03-18 om 11:15.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  2. #62

    Re: [Aqualibi] 2018 - Make-over + renovatie

    Wat zeggen ze dan? Karma is a bitch? Blijkbaar ... Na eindeloos zeuren over Plopsaqua komt Aqualibi nu ook met een kale loods ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  3. #63

    Re: [Aqualibi] 2018 - Make-over + renovatie

    Mmm, ik had toch ook wel meer verwacht hiervan. En zoals ik eerder zei... de kinderzone vloekt met de rest!

  4. #64

    Re: [Aqualibi] 2018 - Make-over + renovatie

    Mag je eigenlijk nog steeds geen short aandoen in Aqualibi ?
    Volg LEX, LEE & Family op YouTube... https://www.youtube.com/lexleefamily

  5. #65

    Re: [Aqualibi] 2018 - Make-over + renovatie

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hanskuh Bekijk Berichten
    Mag je eigenlijk nog steeds geen short aandoen in Aqualibi ?
    die regel is er nog steeds

  6. #66

    Re: [Aqualibi] 2018 - Make-over + renovatie

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    die regel is er nog steeds
    Meteen de enige reden waarom ik nog nooit daar geweest ben . Toch maar eens overwegen om te gaan dit seizoen.
    Volg LEX, LEE & Family op YouTube... https://www.youtube.com/lexleefamily

  7. #67

    Re: [Aqualibi] 2018 - Make-over + renovatie

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    die regel is er nog steeds
    Inderdaad, de regel is er nog steeds. Vorig weekend wilde ik er nog zwemmen, maar aan de balie werd niets gevraagd en toen we doorliepen hielden ze een vriendin tegen die ook een short droeg. Daar deden ze moeilijk over, en iets later ook over mijn short. Het chloor zou de stof aantasten en dat zou gevaarlijk zijn kreeg ik als uitleg. Enkel in het Frans, verder sprak iedereen wel Nederlands.

  8. #68

    Re: [Aqualibi] 2018 - Make-over + renovatie

    Eens en voor altijd, dit is de wet in Wallonie:
    Art. 18
    pour les hommes, le port d´un maillot type slip ou shorty. Toute autre tenue est interdite. Dit wil dus zeggen dat een spannende short is toegelaten (maillot shorty) een loshangende short is een maillot Short en dus niet toegelaten.

    Dit is dus bv. wel toeglaten:
    https://encrypted-tbn0.gstatic.com/i...rSLNy2vY8IKhXA

  9. 05-04-18, 18:28


  10. #69

    Re: [Aqualibi] 2018 - Make-over + renovatie

    Gisteren ben ik naar Aqualibi geweest en de nieuwe thamatisatie vond ik wel geslaagd. Alles zag er heel netjes uit. Kiddie bay was inderdaad wel wat minder maar het speeltoestel op zich zag er wel leuk uit. Laat ons hopen dat ze de omgeving rond kiddie bay later nog aanpakken.

  11. #70

    Re: [Aqualibi] 2018 - Make-over + renovatie

    En binnenkort ook nog een masterblaster in de nieuwe glijbaantoren!

    Naam:     aqualibi.jpg
Bekeken:  894
Groote:   95,6 KB

  12. #71

    Re: [Aqualibi] 2018 - Make-over + renovatie

    Eindelijk wat deftige glijbanen in België

  13. #72

    Re: [Aqualibi] 2018 - Make-over + renovatie

    Ik kan het alleen maar toejuichen. we ontbreken toch wel wat aan zwembadgeweld.
    Als de plannen kloppen zou dit mijn eerste water coaster moeten worden. Hopelijk een goeie.

    Daarnaast denk ik dat het eindelijk een namiddag waard word om te gaan. op dit moment ben in na een uur of twee wel voldaan.
    Misschien nog een relax gedeelte en ik kom voor een dag.

    Ten slotte nog een vraagje: zie ik het goed een komt deze toren aan de uitgang van de huidigen banen? Dan is dit het om gebied van uitbreidingen of zie ik her anders?

  14. #73

    Re: [Aqualibi] 2018 - Make-over + renovatie

    ik zie het eerder achter de cobra komen.

  15. #74

    Re: [Aqualibi] 2018 - Make-over + renovatie

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door traveler Bekijk Berichten
    Ten slotte nog een vraagje: zie ik het goed een komt deze toren aan de uitgang van de huidigen banen? Dan is dit het om gebied van uitbreidingen of zie ik her anders?
    Zoals ik het interpreteer komen die nieuwe glijbanen te staan op de plaats waar nu de personeelsparking is (rode gebied op satellietbeeld hieronder).

    Naam:     aqualibi.jpg
Bekeken:  894
Groote:   95,6 KB


  16. #75

    Re: [Aqualibi] 2018 - Make-over + renovatie

    Weet iemand hoe de kledinglockers werken in Aqualibi, werken ze met munten? Ik kan hier nergens iets over vinden. Vrijdag ga ik er voor het eerst heen.

  17. #76

    Re: [Aqualibi] 2018 - Make-over + renovatie

    Je krijgt ter plaatse een polsbandje, munten zijn niet nodig.
    CoasterCounter: 1.290 coasters in 313 pretparken

  18. #77

    Re: [Aqualibi] 2018 - Make-over + renovatie

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefke88 Bekijk Berichten
    Je krijgt ter plaatse een polsbandje, munten zijn niet nodig.
    Bedankt voor de info.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •