X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 4 van de 4
  1. #1

    Hoogtebeperkingen in Bobbejaanland

    De website van Bobbejaanland afficheert met foutieve hoogtebeperkingen waardoor jonge kinderen op het eerste zicht nergens op mogen. Er blijkt een fout te zitten in de website waardoor de hoogte beperkingen bij kinderen die begeleid worden door volwassenen verkeerd wordt weergegeven.

    Als voorbeeld kan je de attractie bootvaart bekijken http://www.bobbejaanland.be/ontdek/attracties/bootvaart. Volgens de website van Bobbejaanland mag je in deze attractie pas in als je 1m40 bent. Zowel gewoon als begeleid door een volwassenen. Voor dit type attractie slaat dit natuurlijk nergens op.

    Na wat onderzoek blijkt dat alle attracties die geen hoogtebeperking hebben voor kinderen die begeleid zijn door volwassenen dezelfde hoogte afficheren als de minimum hoogte om er alleen in te gaan.

    Ondertussen ben ik zelf met een 2-jarige naar Bobbejaanland geweest en kan ik laten weten dat de kinderen er best nog veel attracties mogen doen, meer dan in bv Plopsaland voor dezelfde lengte.

  2. #2

    Re: Hoogtebeperkingen in Bobbejaanland

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door viperkesvp Bekijk Berichten
    Ondertussen ben ik zelf met een 2-jarige naar Bobbejaanland geweest en kan ik laten weten dat de kinderen er best nog veel attracties mogen doen, meer dan in bv Plopsaland voor dezelfde lengte.
    Als ze open zijn teminste

  3. #3

    Re: Hoogtebeperkingen in Bobbejaanland

    Welke attracties zijn dan niet open?

  4. #4

    Re: Hoogtebeperkingen in Bobbejaanland

    Ik ben zelf 2.10 meter, en mag in exact dezelfde attracties niet in als iemand die <1.40 meter is.. Maar moest wel het volle pond betalen.. Beetje zuur, heb er daar wat van gezegd en kreeg wel netjes het verschil terug. Maar eigenlijk zouden ze dat bij de ingang al aan moeten geven. Heb nog geen ander pretpark meegemaakt waar er zo veel restricties op lengte zaten.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •