X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Bekijk Poll Resultaten: Welke bouwer verkiest jouw voorkeur voor de Megacoaster van Walibi Belgium in 2021?

Stemmers
45. Je mag niet op deze poll stemmen
  • Mack Rides

    6 13,33%
  • Vekoma

    6 13,33%
  • Intamin

    19 42,22%
  • B&M

    14 31,11%
Resultaten 1 tot 20 van de 39

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Poll] Wie bouwt de Megacoaster van Walibi Belgium?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Opmerkelijk dat de meeste mensen die voor B&M kiezen zelf niet heel overtuigd zijn van de rit, maar dit meer kiezen als statussymbool. Ik vraag me dan af wat dat gaat opleveren als een ander park niet veel later een Intamin zet die het vele malen beter doet.
    Dat begrijp ik dus ook niet. Zouden de reacties dan zijn: die van ons is tenminste een B&M?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Wel dik akkoord met het statemement dat er eens een B&M in België moet komen. Ook met de opmerking van Bob dat Walibi daarvoor het meest aannemelijke park is. Maar laat het dan een ietwat meer originele baan zijn. Hun beste modellen blijven naar mijn mening de Inverteds, maar ze tonen ook wel wat originaliteit met Flying en Wing coasters. Zoiets zou in België zeker niet misstaan. Persoonlijk zou ik een stand-up coaster ook wel kunnen waarderen, maar ik weet dat er daar weinig mensen het mee eens zullen zijn. Desalniettemin heb ik gezien dat ze ook dat goed kunnen, maar die banen moeten simpelweg niet te intens worden.
    Er mag inderdaad weleens een B&M in België komen, daar ben ik het mee eens. Maar ik zou dan inderdaad ook liever een specialere soort zien in plaats van een megacoaster, zoals een wing of een stand-up coaster. Een flying van B&M vind ik net niet dat omdat Vekoma dat type heeft uitgevonden (correct me if I'm wrong) - bij de aankondiging van een flying in Phantasialand was ik dan ook blij te lezen dat het geen B&M maar een Vekoma werd (in tegenstelling tot veel van de reacties )

  2. #2

    Re: [Poll] Wie bouwt de Megacoaster van Walibi Belgium?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    Een flying van B&M vind ik net niet dat omdat Vekoma dat type heeft uitgevonden (correct me if I'm wrong) - bij de aankondiging van een flying in Phantasialand was ik dan ook blij te lezen dat het geen B&M maar een Vekoma werd (in tegenstelling tot veel van de reacties )
    Dan zitten we op dat vlak perfect op één lijn. Vekoma heeft idd veel geinvesteerd in het flying principe. B&M kan de berekeningen etc. gewoon van vekoma over nemen en gaat met het geld lopen. Erg jammer dit. Persoonlijk vind ik de flyers van Vekoma ook beter. Dan nog blijft een flying in het algemeen een zeldzaam type in Europa, dus ben ik op zich al blij als zo een soort komt, ook al zou het een B&M zijn.

    Als Vekoma success heeft met FLY, dan is de kans groot dat ze ook weer beter gaan verkopen en hopelijk zien we dan wat meer van die banen terug in Europa. Maurer had een explosieve verkoop van Spinners nadat de Winja's geopend waren. Dat effect zie ik graag voor vekoma ook terug.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •