Ik heb je TR met plezier gelezen. Vlot geschreven, en je hebt zowel de positieve als de negatieve punten van Bobbejaanland volgens mij heel eerlijk samengevat zonder het park onterecht op te hemelen of nodeloos af te kraken.

Zelf kan ik me geen enkel bezoek aan Bobbejaanland herinneren (ik ben er één keer geweest als vierjarige kleuter en weet daar dus niets meer van). En hoewel ik eigenlijk graag wat nieuwe pretparken wil ontdekken, spreekt Bobbejaanland me op dit moment niet echt aan. Op dit forum lees ik nogal veel negatieve verhalen over dit park. Daarnaast hou ik vooral van de wat extremere achtbanen, maar met uitzondering van Typhoon (die ook regelmatig slechte kritieken krijgt) lijkt het wel alsof daar vooral familiecoasters staan? Net als jij hoop ik echt dat Bobbejaanland er weer bovenop komt. Het is toch een bekend park en een twintigtal jaar geleden was het, volgens de verhalen op het forum, blijkbaar ook een goed en gezellig park. Dus in mijn ogen verdienen ze een beter lot dan dit! Ik heb de indruk dat ze wel willen, maar gewoon te weinig geld krijgen van de grote pretparkgroep waar ze nu lid van zijn.

Fijn om te lezen dat de kinderen zich prima vermaakt hebben, want dan is jullie bezoek zeker geslaagd! Als je nichtje nu vijf jaar oud is, dan veronderstel ik dat Revolution één van haar eerste wat grotere achtbanen was … ik kan me goed voorstellen dat ze het geweldig vond. Ik sluit me trouwens volledig aan bij jouw conclusie: Lachen, gieren, brullen, vochtigheid en een voldaan gevoel, dat is de bedoeling van een pretpark!

PS: Ik werk als postbode in de omgeving van Leuven, en op de Wilselsesteenweg (niet ver van de grens met Holsbeek) is er een brievenbus waarop staat "K-Tof bvba". Ik moet dan altijd aan jouw username denken. Is er echt een link met jou, of is het gewoon een bizar toeval?