Thanks Ignace & Fredje!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
Ik heb ook al ontdekt dat veel parken alle beschikbare treinen/wagentjes op hun rides zetten, maar ik zou dat niet per se 'op capaciteit werken' noemen: soms duurt het alsnog een minuut of vijf voor een trein vertrekt. Was dit in Seaworld ook zo?
In Seaworld was dit mij enkel opgevallen bij Kraken. Doordat de brillen vastzitten aan de trein, moet een operator deze bij elke persoon zelf komen bijstellen etc. Als je dan met zoveel net die bril wil opzetten, ben je 'gescheten'. De trein die voor ons vertrok had er een 6/7 minuten over gedaan om te vertrekken... Verklaard ook waarom zij zo een grote marge hebben op die ticketjes, want dat ding heeft gewoon geen capaciteit meer...

Bij de andere grote banen, zowel Manta, Mako als Atlantis, heb ik geen problemen ondervonden. Er mist daar wel een single riders line want Mako vertrok vaak met vier a vijf lege stoeltjes. En als je dan echt moet wachten als single rider lijkt mij dat een pain in the ass. Voor de rest erg vlotte operations in Seaworld. De andere parken verduidelijk ik in de volgende TR's !