X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 41 tot 45 van de 45
  1. #41

    Re: [Attractiepark Rotterdam] Opening in 2018

    Zou leuk zijn als het er effectief van komt, al denk ik wel dat dit een stuk minder volk trekt dan een Shuttle Loop, al zal ik dat laatste misschien dan weer overschatten.

  2. #42

    Re: [Attractiepark Rotterdam] Opening in 2018

    Is sowieso niet een baan waar ik heel enthousiast van wordt. In combinatie met de rest van het "park" wellicht goed voor de credit (en dan sluit ik het zeker niet uit dat ik de baan dan ook een aantal keer doe)..

  3. #43

    Re: [Attractiepark Rotterdam] Opening in 2018

    Eerst zien, dan geloven. Dit project verliest toch steeds meer aan geloofwaardigheid.

  4. #44

    Re: [Attractiepark Rotterdam] Opening in 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Psyké is nog steeds mijn favoriet van alle 24 achtbanen die ik bereden heb. Ik had zo graag de originele outdoor versie met vliegwiellancering eens gedaan
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Eerst zien, dan geloven. Dit project verliest toch steeds meer aan geloofwaardigheid.
    Voor zover ik weet is het open en worden beetje bij beetje attracties toegevoegd. Lijkt me dus wel dat deze achtbaan er nu ook écht komt.

  5. #45

    Re: [Attractiepark Rotterdam] Opening in 2018

    Leuk! Dit geeft mij toch meer zin om dit toch eens te bezoeken! Ik denk ook wel dat dit er effectief komt. Ik heb dit model in 2019 in Lightwater Valley wel al kunnen afvinken, maar een Schwarzkopf meer is altijd mooi... Ongelooflijk hoe soepel die dingen blijven in vergelijking met andere banen van die leeftijd, ik hoop dat dat voor deze ook opgaat!

    Blijft uiteraard spijtig van de shuttle loop, ik heb al Psyké gedaan en een versie met vallend gewicht, dus juist een vliegwielversie ontbreekt nog... Al had deze ook geen vliegwiellancering meer gehad als hij er wel was gekomen.

    Ik denk ook dat doordat het park reeds open is en men de attracties geleidelijk aan toevoegt, dit meer kans op slagen heeft dan dat ze ineens een volledig park zouden willen neerzetten. Ik gun het ze alleszins!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •