X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 45
  1. #1

    [Attractiepark Rotterdam] Opening in 2018

    Wat denken jullie van het nieuwe attractiepark Rotterdam dat in 2018 zou moeten op gaan?




  2. #2

    Re: [Attractiepark Rotterdam] Opening in 2018

    Het lijkt me bijna allemaal een beetje 2de hands:

    - Het reuzenrad komt van Walibi, pas afgebroken daar en nu op onderhoud om daarna in Rotterdam terug neer gezet te worden
    - De "sirocco" achtbaan staat sinds 2008 opgeslagen en komt uit een Japanse pretpark Toshimaen (Het ding is gebouwd in 1980)
    - De evolution komt eveneens uit een Japans pretpark. Ook deze staat al geruime tijd in dozen op zolder (of ergens anders)
    - Het spookhuis komt voor een groot deel uit Dubai

    Dus als iemand nog ergens een attractie op overschot heeft en er graag vanaf wil... bel Hennie Van Der Most, een ondernemer die als hobby oude terreinen ombouwt naar 2de hands pretparken...

  3. #3

    Re: [Attractiepark Rotterdam] Opening in 2018

    Niet eerder de concepten gezien. Over het algemeen zit ik niet te wachten op een volgend kinderpark van VD most, maar deze gaat duidelijk een stap verder. Het ding krijgt natuurlijk vooral aandacht omdat ze een oude schwarzkopf shuttle-loop willen renoveren en plaatsen. Zal daarmee toch voor genoeg mensen aanlokkelijk zijn om te gaan. Op de concepten lijken er een park meer thrills te komen dan enkel die achtbaan ook. Blijkbaar eens niet een volledig zamperla-park

  4. #4

    Re: [Attractiepark Rotterdam] Opening in 2018

    Zoiets spreekt mij persoonlijk totaal niet aan, maar toeristen zouden er misschien wel 's avonds enkele attracties meepikken als dit een beetje een stadspark-imago meekrijgt. Verder weinig interessant qua aanbod, toch van wat uit de concepts valt af te leiden

  5. #5

    Re: [Attractiepark Rotterdam] Opening in 2018

    Ik verwacht geen hoogstaand park, maar als de Schwarzkopf er staat, breng ik zeker een bezoekje! Op RCDB heeft, als ik mij niet vergis, nog even gestaan dat de vroegere achtbaan uit Amsterdam Dungeon (de kleine E-Motion coaster van Mack) ook in dit park zou komen, al is dat nu al terug verwijderd. In ieder geval heeft Van der Most die wel in zijn bezit, maar het is dus niet zeker of die in het park komt.

  6. #6

    Re: [Attractiepark Rotterdam] Opening in 2018

    Hopelijk komen er van die lekker vettige frieten vol satésaus als in Wunderland Kalkar, dan zit ik er wekelijks .

    Shuttle Loop = Schwarzkopf erbij in Europa = dikke win. Ik hoop dat dit wel een succesnummertje word hoor, ondanks dat de markt in Nederland verzadigd is (net als ik als ik klaar ben met die frieten).

  7. #7

    Re: [Attractiepark Rotterdam] Opening in 2018

    Een bezoekje van mij mag het park zeker verwachten als het open is, uiteraard vooral voor die shuttle loop. Ookal spreekt dit soort parken (zeer veel tweedehands, industrieterrein) mij niet bepaald aan.

    Of het park een succes gaat worden weet ik niet echt.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  8. #8

    Re: [Attractiepark Rotterdam] Opening in 2018

    Ik snap niet waarom er hier mensen zeker een bezoekje gaan brengen voor de Shuttle Loop. Er staat hier in Waver één... Oké, die is vernieuwd met een nieuw lanceringssysteem, maar dat gaat die in Rotterdam waarschijnlijk ook hebben.

  9. #9

    Re: [Attractiepark Rotterdam] Opening in 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zilli Bekijk Berichten
    Ik snap niet waarom er hier mensen zeker een bezoekje gaan brengen voor de Shuttle Loop. Er staat hier in Waver één... Oké, die is vernieuwd met een nieuw lanceringssysteem, maar dat gaat die in Rotterdam waarschijnlijk ook hebben.
    Van der Most heeft dat al ontkent . En het is outdoor in Rotterdam, kan ook een heel verschillende lancering zijn. En het is een prachtige nostalgische Schwarzkopf.

    Ik snap niet dat mensen die zich pretparkfan durven noemen niet graag die baan zouden gaan doen.

  10. #10

    Re: [Attractiepark Rotterdam] Opening in 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zilli Bekijk Berichten
    Ik snap niet waarom er hier mensen zeker een bezoekje gaan brengen voor de Shuttle Loop. Er staat hier in Waver één... Oké, die is vernieuwd met een nieuw lanceringssysteem, maar dat gaat die in Rotterdam waarschijnlijk ook hebben.
    De beleving was totaal anders nadat ze die in Waver indoor hebben gemaakt! Veel minder intens. Toen enkel de looping overkapt was vond ik het al minder ... maar toen ze daarna het geheel in het donker hebben gezet was het voor mij helemaal om zeep. Het blijft een leuke achtbaan, maar hij is toch niet meer hetzelfde...

    Dus enkel al om nostalgische redenen zou ik naar Rotterdam trekken, om opnieuw die kick van de oude Scirocco te mogen ervaren. Hopelijk met nog steeds de oude vliegwielaandrijving, maar ook met een nieuwe aandrijving zou ik het al fantastisch vinden om die opnieuw outdoor te mogen meemaken.

    Dus ja.. speciaal daarvoor zou ik naar dat parkje in Rotterdam trekken :-p

  11. #11

    Re: [Attractiepark Rotterdam] Opening in 2018

    Ik vind het er best nog wel leuk uitzien! Enkel zie ik precies weinig attracties... Weet iemand me te vertellen wat het grote gebouw is op de eerste concept-art?
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  12. #12

    Re: [Attractiepark Rotterdam] Opening in 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Ik vind het er best nog wel leuk uitzien! Enkel zie ik precies weinig attracties... Weet iemand me te vertellen wat het grote gebouw is op de eerste concept-art?
    Ik heb het idee dat dit een indoor zone wordt. Op de tweede concept zie je mensen op een soort terras staan. Op de eerste concept zie je een glazen wand met daarachter iets dat op een tunnel van een softplay lijkt.

  13. #13

    Re: [Attractiepark Rotterdam] Opening in 2018

    In dat gebouw kwam toch die langste roller glijbaan ter wereld?

  14. #14

    Re: [Attractiepark Rotterdam] Opening in 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    In dat gebouw kwam toch die langste roller glijbaan ter wereld?
    Inderdaad, toen ik nadat Coasterfrenzy wat zei over de softplay zag ik ook dat het een soort glijbaan is die komt piepen.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  15. #15

    Re: [Attractiepark Rotterdam] Opening in 2018

    Die Schwarzkopf shuttle launch coaster wil ik ook wel gaan uittesten, maar voor de rest is er niks dat me aanspreekt aan dit project. Een industrieterrein is zowiezo al een ongezellige omgeving om een pretpark in te planten, dat industriegebouw dat er dan nog vlak tegenstaat gaat volgens mij ook een lelijke doorn in het oog zijn.

  16. #16

    Re: [Attractiepark Rotterdam] Opening in 2018

    Welk type achtbaan is die andere?

  17. #17

    Re: [Attractiepark Rotterdam] Opening in 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hanskuh Bekijk Berichten
    Welk type achtbaan is die andere?
    Dat vroeg ik me ook af. Volgens mij is daar nog niets over geweten.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  18. #18

    Re: [Attractiepark Rotterdam] Opening in 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hanskuh Bekijk Berichten
    Welk type achtbaan is die andere?
    Doet me op het eerste gezicht aan Pinfari denken.

  19. #19

    Re: [Attractiepark Rotterdam] Opening in 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Van der Most heeft dat al ontkent . En het is outdoor in Rotterdam, kan ook een heel verschillende lancering zijn. En het is een prachtige nostalgische Schwarzkopf.

    Ik snap niet dat mensen die zich pretparkfan durven noemen niet graag die baan zouden gaan doen.
    Heb niet gezegd dat ik die baan niet graag doe, maar buiten deze baan spreekt mij niet veel aan hier. Leuk voor als je in Rotterdam woont absoluut. Moest ik nog eens naar Rotterdam gaan en dit ligt in of tegen het stadscentrum én je kan per attractie apart betalen, ga ik niet zeggen dat ik hem niet eens zou doen.

    Maar ge er niet speciaal voor naar daar rijden. Ik ben fan van themeparks, maar ik ga graag mee met mijn tijd Ik ben ook een Apple fan, dat wil niet zeggen dat ik sta te springen om nog op een Macintosh van de jaren '90 te tokkelen

  20. #20

    Re: [Attractiepark Rotterdam] Opening in 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zilli Bekijk Berichten
    Ik ben ook een Apple fan, dat wil niet zeggen dat ik sta te springen om nog op een Macintosh van de jaren '90 te tokkelen
    Maar als ze je in handen geven kijk je toch ook nog wel eens, puur uit nostalgische redenen ;-)

    Inderdaad, speciaal naar Rotterdam rijden zou ik ook niet doen, maar als ik volgende keer in de buurt ben en ik heb een half dagje over .; Yeps!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •