X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 108

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Islands of Adventure] 2019: Nieuwe Harry Potter ride

    En waarom zouden ze dat niet willen Ignace? Zo een rotcommerciële organisatie die slaan het liefste overal geld uit! Ik blijf toch ergens hopen op een 'zachte' afbraak en verkoop aan een ander land waar ze wel weer mogen duelleren. Ik heb ze nooit gedaan maar iedereen die ik ken die ze wel heeft gedaan vond ze onvergetelijk en geweldig, vooral in duellerende vorm!

  2. #2

    Re: [Islands of Adventure] 2019: Nieuwe Harry Potter ride

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Desperado Bekijk Berichten
    En waarom zouden ze dat niet willen Ignace? Zo een rotcommerciële organisatie die slaan het liefste overal geld uit! Ik blijf toch ergens hopen op een 'zachte' afbraak en verkoop aan een ander land waar ze wel weer mogen duelleren. Ik heb ze nooit gedaan maar iedereen die ik ken die ze wel heeft gedaan vond ze onvergetelijk en geweldig, vooral in duellerende vorm!
    Hebben ze met die andere B&M niet gedaan. Op het moment dat er iets mis gaat met zo een baan in een ander land, levert dat meteen slechte reclame op voor Universal, ook al kunnen die er niet voor.. maar de media is gewoon hell daar.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •