Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
Ok André, ik vind de uitleg voor Hulk ook bizar, maar wat is dan de echte reden dat alle track van Hulk vervangen is? Want nu heeft Universal een nieuwe baan gezet die krak hetzelfde is als de oude baan, op de lancering en de treinen na. Dat kost handenvol geld voor 'geen' verschil in je park, toch wel best bizar, niet?
Tsja.. daar heb je inderdaad een goed punt. Misschien was de afschrijvingstermijn voorbij? Wellicht waren er fouten gemaakt met de bouw die ze nu er uit gehaald hebben? Misschien was het een test-project dat op hele lage kwaliteit gebouwd is (al lijkt het me sterk dat B&M zijn productieproces aan past voor zoiets). Gezien wat er in Universal de laatste jaren aan de gang is zou je denken dat ze een pot goud gevonden hebben.

Het meest bijzondere vind ik eigenlijk nog wel dat ze bij de verbouwing het launch-systeem niet vervangen hebben. Je zou verwachten dat een switch naar LIM of LSM nu toch wel heel aantrekkelijk zou zijn, in plaats van een bandenlaunch die bakken met geld aan onderhoud kost.

De banen (hulk en Dragon Challenge) zijn tegelijk geopend, dus ook gelijkmatig gesleten. Blijkbaar zat er speling genoeg in om hulk eerst te doen en de inverteds later. Al denk ik dat de reden om die weg te halen hoofdzakelijk in de ruimte ligt.