X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 113

Onderwerp: [Holiday Park] 2018

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Holiday Park] 2018

    Ik ben benieuwd wat die interactieve Mia & Me-draaimolen word, een bloemenmolen hebben ze al. Ik kende het figuurtje niet maar hoop van harte dat ze het in Duitsland houden.

    Heidi indoor vind ik er heel leuk uitzien, het is eens iets anders.

  2. #2

    Re: [Holiday Park] 2018

    Niet slecht dat het park kiest voor een indoorhal: het maakt het een pak regenbestendiger. Nu is Burg Falkenstein de enige indoorattractie. Het zal vast weer erg mooi aangekleed zijn, maar qua attracties is het weinig interessant. Goed dat er weer een achtbaan bijkomt, maar ergens jammer dat het weer een standaardmodel is.
    Ik had voor volgend jaar eerder iets verwacht op de plek van Hollys Wilde Autofahrt, maar daar zullen we misschien nog wat langer op moeten wachten...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Ik ben benieuwd wat die interactieve Mia & Me-draaimolen word, een bloemenmolen hebben ze al. Ik kende het figuurtje niet maar hoop van harte dat ze het in Duitsland houden.
    100 % akkoord!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •