X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 113

Onderwerp: [Holiday Park] 2018

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Holiday Park] 2018

    Die groene speelconstructie was mij ook al opgevallen, en niet op een positieve manier. Dit steekt toch echt wel af tegen de rest van de hal. Maar misschien wordt er nog iets mee gedaan. Wie weet zorgt sfeerverlichting dat het al wat minder opvalt.

  2. #2

    Re: [Holiday Park] 2018

    Mooi en niet mooi. De gevels op zich zijn wel mooi, maar doordat je met dat plein zit kijk je verkeerd op die hal. Het zou veel beter zijn mocht dat plein er niet zijn en je, zoals in De Panne, langs de zijkant naar de facade kijkt, dat is al veel logischer en realistischer. Want dergelijke setting, een bergdorp met zón groot plein voor doet gewoon afbreuk aan de verhoudingen. Ook fout vind ik het gebruikte perspectief van de tekening, zeker in combinatie met dat torentje rechts en het podium. 2 of 3 grote bergen zou al veel beter geweest zijn, eventueel zonder lucht en dan met valse gevels die boven het dak uitsteken.

    Sowieso is het beter dan hoe het was, maar daarom is het niet goed (genoeg). Plopsa heeft, vind ik, al bewezen dat ze dit beter kunnen...

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •