X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 51 van de 60 EersteEerste ... 414950515253 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.001 tot 1.020 van de 1200
  1. #1001

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Hier slaan ze toch wel de bal wat mis... En ik vrees dat die planten toch ook wel de voltooiing daar aanduiden? Ofwel is het de bedoeling dat er nog een klimplant de boel zal overwoekeren, maar die roestige wand vind ik voorlopig maar niets.

    En die lelijke hoofdingang met die rare bollen vind ik nog het afschuwelijkste... Ook al was het maar voor even, dan nog had ik liever gezien dat ze deze toch ook een upgrade gaven...

  2. #1002

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Nu ik een totaalbeeld zie van de voorkant, vind ik het eigenlijk best wel mooi. Enkel die bollen bij de hoofdingang zijn inderdaad afschuwelijk lelijk!

  3. #1003

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Die bollen zijn boven een dienstingang en dus links van de hoofdingang.

  4. #1004

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Hier slaan ze toch wel de bal wat mis... En ik vrees dat die planten toch ook wel de voltooiing daar aanduiden? Ofwel is het de bedoeling dat er nog een klimplant de boel zal overwoekeren, maar die roestige wand vind ik voorlopig maar niets.

    En die lelijke hoofdingang met die rare bollen vind ik nog het afschuwelijkste... Ook al was het maar voor even, dan nog had ik liever gezien dat ze deze toch ook een upgrade gaven...
    Op de grond ligt nog wat groen, dus dat zou best klimop kunnen zijn.

    Op zich ben ik het met je eens dat zo'n roestige achterwand prima een backdrop kan zijn voor andere theming en/of begroeing - in tegenstelling tot een volstrekt ongethemede wand proberen te verbergen met begroeiing, wat nooit werkt - maar juist bij het gekozen thema vind ik een wand met veel klimop eigenlijk niet echt passend.

  5. #1005

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Er komt nog een glazen gedeelte bij de grote wand.



    foto van PHL-Marcus op Phantafriends.

  6. #1006

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    De stellingen zijn inmiddels weg en wat er achter zat ziet er goed uit.. Ben benieuwd of die lift straks ook echt gaat bewegen op zijn tijd.





    met dank aan Akribori @ Phantafriends

    Verder heb ik er wel nog steeds geen steampunk-vibe bij.. Tenminste: Niet zoals ik steampunk ken. Desaliettemin vind ik deze industriewijk tot nu toe wel interessant uit zien. De enorm hoge decors moeten toch ongetwijfeld zijn impact gaan hebben op de ervaring wanneer je daar rond loopt.

  7. #1007

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Oh nee: duivenpinnen...
    Naam:     duiven.jpg
Bekeken:  1662
Groote:   78,2 KB

  8. #1008

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Het spijt me zeer, maar hoe meer ik te zien krijg... hoe minder enthousiast ik word. Klugheim was prachtig, maar hier slaan ze de bal precies toch wel wat mis? Of denk ik nu echt verkeerd?

  9. #1009

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Klugheim was prachtig, maar hier slaan ze de bal precies toch wel wat mis? Of denk ik nu echt verkeerd?
    Ik zie Rookburgh als de vuile industriezone in de achterbuurten van Berlijn. De schoonheid van zo'n gebied zit 'm meestal in de overbloemde lelijkheid. In dat opzicht is wat we voorlopig van Rookburgh zien zelfs nog iets te afgeborsteld en proper. Mijn vrees is dat ze thematisch ergens in het gat tussen een geloofwaardige rokende smerige industriezone en glimmende Jules-verniaanse Steampunk gaan vallen.

    Als het vis noch vlees wordt hebben ze een probleem.

  10. #1010

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Als het vis noch vlees wordt hebben ze een probleem.
    Ahja? Hoezo? Omdat een paar pretparkfans het niet realistisch of mooi vinden? Ik vind het gebied er fantastisch uitzien, alleen de hotelingang is wat vlak. Maar ook dat is wat ik vind als pretpark-enthousiast. We zijn veel kritischer omdat we er zo geboeid door zijn en pretparken onze hobby is. We zijn te verwend met de prachtige detailafwerking van Phantasialand waardoor aan onze verwachtingen nooit voldaan worden. We willen altijd meer en beter.

    Voor de gewone bezoeker ziet dit gebied er straks adembenemend mooi uit, zonder een mening te hebben over hoe realistisch of afgewerkt het eruit ziet.

  11. #1011

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Hoera! er is nog meer roest!

    Naam:     rookburgh 2020-04-20 Coasterpoint.jpg
Bekeken:  1536
Groote:   170,6 KB

    Naam:     Rookburgh 2020-04-20 Coasterpoint 2.png
Bekeken:  1570
Groote:   1,28 MB

    Bron: Coasterpoint

  12. #1012

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Mijn hemel, nu zijn zelfs Movie Park & Bobbejaanland hun “roestrecord” kwijt.

    Persoonlijk vind ik dit echt, oprecht, LELIJK, inspiratieloos en precies nogal snel-snel uitgevoerd ook. Phantasialand, what went wrong?

    Ps. De binnenkant van Rookburg lijkt me dan wel terug in orde te komen, maar om daar een mening over te maken heb ik toch nog niet voldoende gezien ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  13. #1013

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Tsja.. voor mij blijft steempunk eerder blinked Rood of geel -koper. Maar dat is natuurlijk onmogelijk schoon/blinkend to houden voor zulke grote decorelementen, dus is het roestig geworden. Vind het niet persé lelijk, maar blijf erbij dat het eerder post-apocalyptisch uit ziet.

  14. #1014

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Ik vind roest als decoratie even storend als vermanende beweringen in we-termen. Maar laten we (!) ons optrekken aan de toch veel mooiere en veelbelovende poort-in-wording naast Hotel Tartuff. Hopelijk ziet het er achter dat roest-gedrocht inderdaad veel fraaier uit.

    Van Sjareltje Lindbergh wordt darentegen niet zo'n fraai beeld geschetst in de actueel lopende HBO-topserie 'The Plot against America'. Zijn 'glorie'-tijd komt trouwens enkele decennia na de stoompunk, dacht ik. PHL is een park dat qua naam en in al wat het verwezenlijkt fantasie uitstraalt. Waarom dan naar een reëel persoon verwijzen met een aangebrand randje, bovendien?
    Laatst gewijzigd door Earlyspencer; 26-04-20 om 10:14.

  15. #1015

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Over het algemeen stoort roest als decoratie me niet zo zeer. natuurlijk hoor je dan wel er voor te zorgen dat je zelf de roest hebt aangebracht in plaats van gewoon laten rotten.

    Echter hier is het toch ook te veel naar mijn smaak. misschien dat een paar planten wat verlichting kunnen brengen. Of anders een paar extra elementen aanbrengen op het gebouw in een andere kleur.
    Ik vrees wel dat dit het word. voor de eerste paar jaar. in mijn ogen is de parkkant hier wel belangrijker en dat lijkt me toch wel in orde te komen.

  16. #1016

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Op zich moet ik ook wel zeggen: We zien natuurlijk niet alles wat in het gebied zit. Wat Earlyspencer al noemde over de poort in Berlijn lijkt me straks wel meer op te gaan. Het roest zal wellicht een soort "Backdrop" vormen. In het gebied zelf ga ik er van uit dat het vooral een industriestijl is.

    Wat betreft het gebruik van de naam Charles Lindbergh: Als pionier in de luchtvaart roept de naam toch wel enige Phantasie op. De donkere kant kent bijna niemand, maar is wel al eerder ter discussie gebracht en ik ben dan ook benieuwd of dit nog ooit gevolgen gaat hebben.

    Overigens probeert juist Phantasia-land op veel vlakken zo authentiek mogelijk te zijn. China, Afrika, Mexico.. allemaal themagebieden die met hulp van plaatselijke makers en cultuur opgezet zijn. Met de uitbreiding van Mystery (klugheim) hebben ze wat meer de fatasie vrije loop gelaten, maar het is nog steeds erg geïnspireerd op enige realiteit.. Desalniettemijn zijn het toch gebieden die tot de verbeelding spreken.

    Zoals het nu uit ziet wordt ook Rookburgh voor een groot deel op realiteit geïnspireerd. Industrie zoals we die vele jaren geleden kenden, maar dan met een stukje steampunk erin verwerkt. Vooralsnog lijkt het mij er echter nog steeds op dat het meer industrie dan steampunk zal zijn. Maar ik laat me graag verrassen als het gebied opent.

  17. #1017

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyongWon Bekijk Berichten
    Zou het dan toch kunnen dat zowel het hotel,als ook de achtbaan binnenkort open gaan? Alles is nu toch wel al heel ver opgeschoten...

    De eerste datums van onze 2de pronostiek komen nu el heel dichtbij;..


    Simon woensdag 1 april 2020
    schumacher305 woensdag 15 april 2020
    Fkl8 dinsdag 28 april 2020
    Jak vrijdag 1 mei 2020
    siroccofreakske woensdag 20 mei 2020
    Ggolt maandag 25 mei 2020
    GriffonofNemesis vrijdag 29 mei 2020
    Vercruz zaterdag 30 mei 2020
    ExpeditionGeForce maandag 1 juni 2020
    Zeuske83 dinsdag 2 juni 2020
    Phantam93 zaterdag 20 juni 2020
    Coasterfrenzy maandag 22 juni 2020
    Joran donderdag 25 juni 2020
    Michielsken vrijdag 26 juni 2020
    Nathan G zondag 28 juni 2020
    Nicooke Zaterdag 29 juni 2020
    Polletje dinsdag 30 juni 2020
    Xarbero woensdag 1 juli 2020
    Etwien vrijdag 3 juli 2020
    Starsplash zaterdag 4 juli 2020
    Pyongwon maandag 5 april 2021
    Phadd-F woensdag 1 april 2082
    De site met de drie O's heeft bronnen die melden dat F.L.Y. dit jaar nog open zal gaan (voor zover Covid19 in zn kot kan gehouden worden).

  18. #1018

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Polletje Bekijk Berichten
    De site met de drie O's heeft bronnen die melden dat F.L.Y. dit jaar nog open zal gaan (voor zover Covid19 in zn kot kan gehouden worden).
    Poopings heeft weer niet verder gekeken dan hun neus lang is.. Hun bron is een FAKE tik-tok account.

    Desalniettemin is het - ondanks corona - nog steeds aannemelijk dat het de bedoeling is de baan dit jaar te openen. Aangezien de testritten toch al een tijdje bezig zijn. Bij Taron gebeurden die ook in de periode dat het park al geopend was voor publiek (meestal wel pas nadat het publiek al naar huis was).

  19. #1019

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Ik durf te betwijfelen of de Rookburgh-zone open gaat zolang er soc. dist. wordt opgelegd. Een extra zone betekent heel simplistisch wel meer ruimte en mogelijk meer spreiding van het volk. Maar in dit compacte park zal een nieuwigheid van dit formaat toch vooral een extra massa volk aantrekken. Dat lijkt me moeilijk te handhaven is, zowel wat het beperkt aantal dagelijkse tickets met datum-reservering betreft als ter plaatse in Rookburg.

    Ja, PHL zou een tijdslot kunnen toevoegen m.b.t. een uurtje Rookburg. Dat deed Efte b.v. voor abonnees bij pre-views van Symbolica. Maar dat was 3 jaar voor Covid-19 en in PHL gaat het om een hele zone en om alle potentiële bezoekers, ook de niet-abonees. Dat zie ik ze toch niet geregeld krijgen in het huidige keurslijf van anderhalve meter afstand. Stel dat er dan opeens een storing van een uur optreedt.

    Of we zouden moeten social distancen à la Marc - duw nog eens een voetbalclub in de afgrond - Coucke in zijn zootje (weliswaar volgens de infobron Drie-Maal-Nul).

  20. #1020

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Je vergeet dan wel dat er sowieso al een limiet bestaat op hoe veel personen het park in mogen. Rookburgh open of niet, die limiet zal blijven.

    Je gaat dan hooguit van die taferelen als bij de Efteling krijgen: Dat je uren in een virtuele rij moet staan om een ticket te bemachtingen.. Of zoals bij EP dat de tickets voor 350 euro doorverkocht worden.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •