Op zich moet ik ook wel zeggen: We zien natuurlijk niet alles wat in het gebied zit. Wat Earlyspencer al noemde over de poort in Berlijn lijkt me straks wel meer op te gaan. Het roest zal wellicht een soort "Backdrop" vormen. In het gebied zelf ga ik er van uit dat het vooral een industriestijl is.

Wat betreft het gebruik van de naam Charles Lindbergh: Als pionier in de luchtvaart roept de naam toch wel enige Phantasie op. De donkere kant kent bijna niemand, maar is wel al eerder ter discussie gebracht en ik ben dan ook benieuwd of dit nog ooit gevolgen gaat hebben.

Overigens probeert juist Phantasia-land op veel vlakken zo authentiek mogelijk te zijn. China, Afrika, Mexico.. allemaal themagebieden die met hulp van plaatselijke makers en cultuur opgezet zijn. Met de uitbreiding van Mystery (klugheim) hebben ze wat meer de fatasie vrije loop gelaten, maar het is nog steeds erg geïnspireerd op enige realiteit.. Desalniettemijn zijn het toch gebieden die tot de verbeelding spreken.

Zoals het nu uit ziet wordt ook Rookburgh voor een groot deel op realiteit geïnspireerd. Industrie zoals we die vele jaren geleden kenden, maar dan met een stukje steampunk erin verwerkt. Vooralsnog lijkt het mij er echter nog steeds op dat het meer industrie dan steampunk zal zijn. Maar ik laat me graag verrassen als het gebied opent.