Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Putoor Bekijk Berichten
Ik hoop dat het zoiets zal zijn! Veel indoorstukken, geweldige thematisering en een goeie achtbaanervaring. Zou de perfecte attractie zijn. Ik vraag me af op welk publiek ze mikken: op thrillseekers of toch meer op de hele familie. Ik hoop eigenlijk stiekem op het tweede, al is dat met een lancering al wat moeilijk denk ik...
Ik denk persoonlijk dat het perfect mogelijk is hier meer een gethematiseerde ervaring van te maken dan een echte intense coaster met vele inversies.
We weten zelfs niet eens of er zelfs inversies in komen zover mijn kennis is toch.
En een goed voorbeeld van een lancerende coaster zonder inversies die niet zo intens is en eerder een familybaan is,natuurlijk is het wel een totaal ander type zou de Tron Coaster zijn in Shangai Disneyland.
Ook van vekoma is deze coaster meer van het familie achtige type baan maar gewoon met veel darkride elementen.
Het kan natuurlijk ook altijd een worden met inversies mij zal je niet horen zagen dan maar wie weet is het wel gewoon een family ride i.p.v de hoge verwachtingen die iedereen hier onmiddellijk heeft.