Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
De baan test nu toch al een tijdje en het ontwerpproces was al een hele poos bezig voor de eerste schop de grond in ging, ik zou vermoeden dat FLY intussen goed geijkt moet zijn en relatief stabiel zou draaien na zo’n lang proces van ontwerpen en testen ...

Ik hoop hem de 18’e te kunnen doen, maar toch liggen mijn verwachtingen een pak lager dan bij Taron 4 jaar geleden (die z’n verwachtingen ruimschoots overtrof)
Bouwtijd zegt niets over hoe de baan getest is. Ondanks dat ze al een tijdje bezig zijn, zijn de tests nog niet buitengewoon lang geleden begonnen. Eerst moest immers alles afgewerkt worden. Daarnaast is het ook een behoorlijk complex project, wat zijn tijd kost.

En zelfs met 10.000 testritjes met Dummies: Je kunt nooit voorspellen wat het gaat doen met echt volk. Dan duiken toch altijd weer problemen op die de testen met dummies niet tonen.

Wat dat betreft denk ik dat het personeel vooral proefkonijn was om ook dat een beetje te testen. Wellicht dat men nu nog aan procedures schaaft of in het station wat dingen aanpasat om doorstroom te verbeteren. Of sensoren anders af stelt om foutmeldingen te voorkomen omdat een paar gasten wel erg traag instappen... etc. etc.