X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 1214

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    De lanceringen stellen niet heel veel voor, maar zeker als hij warm gelopen is, trekt hij af-en-toe aardig wat G-Krachten. Dit moet het vooral hebben van een totaalbeleving en die is goed. Echter blijft het bij PHL blijkbaar lastig om tunnels af te werken en funderingen weg te werken. Zelfde fouten als ook bij Klugheim en Black Mamba.
    Dat begrijp ik dus ook nog altijd niet, dat ze tunnels en funderingen niet afwerken. Dat gaat, volgens mij, over niet zoveel extra geld gezien de andere detaillering, maar zorgt wel voor een 100% totaalbeleving. Zo 'stoor' ik me wel aan die onafgewerkte tunnels bij Black Mamba en in Klugheim, zelfs tijdens de rit. Je gaat er snel doorheen, maar toch valt dit op en haalt dit je 'uit' je beleving. Ik vraag me dan ook af waarom ze River Quest maar half afgewerkt hebben in 2018 en niet volledig op niveau van Klugheim gebracht. Ik hoop echt dat PHL op een gegeven moment beslist om al deze stukjes af te werken naar hun huidige standaard afwerkingsniveau. Dit mag van mij gerust vóór de volgende verbouwing gebeuren, want net die kleine dingen zorgen dat de immersie compleet is.

    Er zijn wel enkele plaatsen waarvan ik het idee heb dat ze nog wat van plan zijn. Er zijn ruiten in de wachtrij gemaakt, maar die lijken provecorisch dicht geplakt te zijn. Gedeelte er achter bleek inderdaad (nog) niet afgewerkt te zijn. Wellicht dat dit nog gaat komen zodat me ook die ruiten nog opent.

    Verder wel een heel cool gebied met veel details om te ontdekken. Dankzij het hotel krijg je wel echt het idee dat je in een soort stad rond loopt en lijkt het geheel groter dan het is.
    Kan je het hotel ook bezoeken of is dit exclusief voor de gasten die er verblijven? Want het lijkt me wel heel leuk om het gebied vanuit een ander perspectief te kunnen bekijken.

  2. #2

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    Kan je het hotel ook bezoeken of is dit exclusief voor de gasten die er verblijven? Want het lijkt me wel heel leuk om het gebied vanuit een ander perspectief te kunnen bekijken.
    Ik ben zelf nog niet geweest, maar op de website van PHL staat vrij expliciet dat het hotel exclusief te bezoeken is voor gasten die er verblijven. Het lijkt me dus niet dat je er gewoon kan binnenwandelen. Of dat een tijdelijke coronamaatregel is of blijvend zal zijn, weet ik niet.

  3. #3

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    Kan je het hotel ook bezoeken of is dit exclusief voor de gasten die er verblijven? Want het lijkt me wel heel leuk om het gebied vanuit een ander perspectief te kunnen bekijken.
    Ik heb er afgelopen weekend van zondag op maandag verbleven en het lijkt me niet mogelijk om het hotel te bezoeken zonder overnachting. Aan de voordeur van het hotel staat een portier die uw naam op een lijst zal controleren. In Rookburgh zelf staat ook een portier die uw parktickets controleert in beide richtingen. De parktickets die je bij het hotel krijgt zijn anders dan de reguliere tickets zodat je ook gemakkelijk de wachtrij voor Rookburgh zelf kan overslaan.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •