X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 1214

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #11

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Je ziet op bovenstaande foto nogthans goed dat die zwarte tape (2 banen die tesamen een pad vormen) een afbuiging naar rechts maakt naar lili's Café toe.. en met de huidige corona regelingen MOETEN ze daar de optie hebben voor wachtrij en aparte in- en uitgang.
    Als je het aanziet als 2 banen te samen dan zie ik het ook, maar zo redeneerde ik niet omdat het dan een kleine cattle pen lijkt en ik veronderstelde dat zulke veehokken geen rijen mogen hebben die vlak naast elkaar liggen. Je kan zo toch niet 1,5m afstand houden volgens de regels denk ik dan...Ookal staan die stippen op de grond, ze lijken me vrij dicht bij elkaar te staan, tenzij er telkens maar 1 persoon van je gezelschap mag aanschuiven om te bestellen.

    Bij Taron en dergelijke halen ze er een rij tussenuit, waardoor 2 banen niet vlak naast elkaar liggen.
    Laatst gewijzigd door Phantasiastisch; 31-05-20 om 21:18.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •