X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 1214

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #11

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Je zou denken dat die ongethematiseerde paal in het midden van de gang staat. Maar ook dat lijkt me niet persé waar. Gezien het een bestaand gebouw betreft, denk ik dat de paal vroeger wel in het midden stond, maar in elk geval rechts (misschien ook links) is een nieuwe muur geplaatst, waardoor de verdeling nu anders kan zijn.
    Idd, afwachten tot ik er zelf doorloop en dan weet ik het.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Ik vraag me er twee zaken bij af...

    1.Zou die roestkleurige poort nog veel afwerking krijgen?

    2.De gevel heeft een sterke neiging tot symmetrie, maar waar de grote poort in roestkleur dan centraal zou moeten liggen, ligt ze helemaal aan de rechterzijde. Zou het hotel ontworpen zijn om in een latere fase/bij succes een extra vleugel te krijgen aan de rechterkant?
    1. Enkele details zoals op de grote muur (Airrail Company / Tor 1 & 2) verwacht ik sowieso. Je ziet op de roestige muur nog 2 verankeringen, zowel links als rechts. Ook verwacht ik nog wel iets bovenop de poort aan die 4 paaltjes (schoorsteen-achtig?).

    Het belangrijkste = afwachten. We weten niet wat het eindresultaat is. Daarbij, het is de ingang van het hotel, dat moet er aantrekkelijk uitzien. Naar velen hun mening is het in de huidige staat allesbehalve aantrekkelijk dus ik verwacht gewoonweg niet dat ze dit zo gaan laten.

    2. Dat kan. Phantasialand houdt bij elk project rekening met toekomstige uitbreidingen. Ook hiervoor is het afwachten wat de eventuele reden is dat de toegangspoort hier staat.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Ik kan geen plaats bedenken waar dit bord kan hangen zonder dat de pijlen voor minstens één van de attracties de foute richting uitwijzen.
    Dat was het eerste wat ik ook dacht. De pijlen gaan alle kanten op, letterlijk. Behalve een pijl rechtdoor naar beneden ontbreekt.

    Wel valt op dat er enkel attracties opstaan van het Berlijnse themagebied dus dit bord komt ongetwijfeld in Berlin (incl. Rookburgh). Ze zullen de pijlen nog wel afstemmen. Aangezien deze monitor aan de Rookburgh ingang in Berlin staat, zal hij daar wel ergens geplaatst worden veronderstel ik?
    Laatst gewijzigd door Phantasiastisch; 30-01-20 om 23:54.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •