X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 1214

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Bij mijn weten ging dei baan toch overkop? Dat maakt het ommidelijk minder familie gericht. ik heb vrinden die niet twijfelen over Taron maar met geen voet in Black Mamba te krijgen zijn.

    De GP durft steeds meer maar velen blijven terughoudend om even ondersteboven te hangen. om het cru te zegen als je in een wacky worm een barrelrol zou steken is het een wackyy tril worm.

  2. #2

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door traveler Bekijk Berichten
    Bij mijn weten ging dei baan toch overkop? Dat maakt het ommidelijk minder familie gericht. ik heb vrinden die niet twijfelen over Taron maar met geen voet in Black Mamba te krijgen zijn.

    De GP durft steeds meer maar velen blijven terughoudend om even ondersteboven te hangen. om het cru te zegen als je in een wacky worm een barrelrol zou steken is het een wackyy tril worm.
    Er zitten inversies in, maar de baan gaat niet overkop.

    De inversies zijn rolls. In het geval van een flying coaster is dat dus hetzelfde als wanneer je gewoon in je bed omrolt. Er is nergens een punt waar je daadwerkelijk ondersteboven hangt (verticale drop).

    De inversies kunnen er wellicht wat intimiderend uit zien. Maar een baan als Sequoia Adventure wordt toch ook als een familie coaster gezien. De ene zal natuurlijk altijd wat meer durven dan een ander. Maar puur qua intensiteit verwacht ik in elk geval toch meer de G-Krachten zoals ze bij een familiecoaster horen.

  3. #3

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Ik sprak hier vanuit de ogen van de GP. een flying maakt in hun ogen wel degelijk een manoeuvre dat hun hoofd onder de rest van hun lichaam brengt. G-Krachten worden door de meeste buiten beschouwing gelaten tot ze in de baan zitten een ze voelen.

    Ik hou van Taron een vind dit een van de betere banen van Europa maar in de ogen van een leek is dit een baan dien er rustig uit ziet. vorig jaar nog gehad met een deel van mijn collega's. bijna iedereen ging in de taron en dat was een pittig baantje achteraf bekennen. De mamba daarentegen was een heel andere categorie om volk in te krijgen van de ongeveer 80 man ging er slechts een tiental in die baan.

    Het gaat voor een park niet over onze mening als mensen met toch enige achtergrond maar de leek. Een groot deel van de bezoekers weet niks van deze attracties een ander deel heeft enige ervaring maar wat is een echte till of eerder een familie gaan ze niet weten voor ze er in kruipen.

    nog een mooi voorbeeld van een tril die niet zo spectaculair is al je er eenmaal inzit is talocan. Dat ding ziet er spectaculair uit maar eenmaal je er in zit merk je dat het beestje harder blaft dan bijt. toegegeven ik heb iedere keer de pech om dit met mijn gezicht naar de muur te rijden.

    Ik hoop van harte dat het park ons terug verrast een nog een "bomma proef" attractie heeft ingebouwd. want dit park begint te nijgen naar tril tot en met.

  4. #4

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door traveler Bekijk Berichten
    Bij mijn weten ging dei baan toch overkop? Dat maakt het ommidelijk minder familie gericht.

    Gohja, banen als Python (simpele layout) en BlueFire (zachte lancering) zijn ook eerder familie-looping coasters. Een type coaster dat (in mijn ogen, helaas) laatste tijd wel aan populariteit wint. Hoe we FLY gaan categoriseren weet ik niet, ik laat het graag op me afkomen.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •