X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 56 van de 60 EersteEerste ... 6465455565758 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.101 tot 1.120 van de 1200
  1. #1101

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Het is soms toch moeilijk om te wachten op een afgewerkt product :-D

    Nu, mijn gedacht was van in het begin al dat er twee ideale vlakken waren ontstaan voor grote reclame spandoeken. Dit bevestigd tot nu toe mijn vermoeden.

    Maar zoals de laatste tijd steeds in PHL. Wachten tot het eindresultaat en dan beoordelen.

  2. #1102

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Geen lampen of reclame banners maar meer pijpen:

    Naam:     pijpen.jpg
Bekeken:  1811
Groote:   443,5 KB
    Bron

  3. #1103

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Begint er langszamerhand heel cool uit te zien en gaat warempel nog veel lijken op een fan-concept dat maanden geleden al eens rond ging op enkele fora.

  4. #1104

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Update:
    - FLY Draait inmiddels rondjes met testpersonen er in. Normaliter zou dit dus betekenen dat de baan zelf open zou kunnen voor publiek.
    - PHL zoekt blijkbaar personeel voor Hotel Charles Lindberg
    - PHL zoekt acteurs voor een reclamevideo (voor Rookburgh wellicht?)

  5. #1105

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Update:
    - FLY Draait inmiddels rondjes met testpersonen er in. Normaliter zou dit dus betekenen dat de baan zelf open zou kunnen voor publiek.
    - PHL zoekt blijkbaar personeel voor Hotel Charles Lindberg
    - PHL zoekt acteurs voor een reclamevideo (voor Rookburgh wellicht?)
    Dat brengt nog maar eens bij een update...

    Simon woensdag 1 april 2020
    schumacher305 woensdag 15 april 2020
    Fkl8 dinsdag 28 april 2020
    Jak vrijdag 1 mei 2020
    siroccofreakske woensdag 20 mei 2020
    Ggolt maandag 25 mei 2020
    GriffonofNemesis vrijdag 29 mei 2020
    Vercruz zaterdag 30 mei 2020
    ExpeditionGeForce maandag 1 juni 2020
    Zeuske83 dinsdag 2 juni 2020
    Phantam93 zaterdag 20 juni 2020
    Coasterfrenzy maandag 22 juni 2020
    Joran donderdag 25 juni 2020
    Michielsken vrijdag 26 juni 2020
    Nathan G zondag 28 juni 2020
    Nicooke Maandag 29 juni 2020
    Polletje dinsdag 30 juni 2020
    Xarbero woensdag 1 juli 2020
    Etwien vrijdag 3 juli 2020
    Starsplash zaterdag 4 juli 2020

    Pyongwon maandag 5 april 2021
    Phadd-F woensdag 1 april 2082

    Nog maar 2 datums die nog niet bereikt zijn...

  6. #1106

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Ik zou niet verschieten van een Wintertraum-opening. Hoewel er nog wel wat werk overblijft gaat het precies toch eerder om kleine klussen die in een mum van tijd aangepakt kunnen worden. Het personeel voor het hotel is dan echter misschien wel aan de latere kant daarvoor...

    En qua gokjes voor de openingsdatum: ik denk toch echt dat de bedoeling was dit jaar open te gaan maar dat is niet gelukt door de crisis...

  7. #1107

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Inmiddels zijn er ook patrijspoorten (of zoiets) toegevoegd. Ook de eerder aangebrachte lampen zijn lichtjes aangepast en zijn nu niet meer volledig zwart.

    Naam:     8b8aa561-17d9-4ab6-ae11-30e93ab2732c.jpg
Bekeken:  1400
Groote:   377,0 KB
    Naam:     97c2aaf9-2ecc-4760-8906-e025d3f67210.jpg
Bekeken:  1338
Groote:   312,3 KB
    Naam:     874de5b2-9cdf-4563-8f15-4610436f26aa.jpg
Bekeken:  1345
Groote:   383,1 KB

    Inmiddels moge ook duidelijk zijn waarvoor de kleine uitsteeksels in de hoeken van de gevel zijn:
    Naam:     c04a8c11-1a81-4bf8-95c0-db926d962d0c.jpg
Bekeken:  1404
Groote:   212,9 KB

    Lijkt me dat de uitsteeksels bovenop de gevel ook uiteindelijk gebruikt worden om soortgelijke pijpen te bevestigen.

    Inmiddels lijkt de gevel aan de zijkant volledig klaar te zijn:
    Naam:     db6b5f6b-1b86-4419-8307-18e0700f6905.jpg
Bekeken:  1331
Groote:   271,4 KB

    Bron: Bezoek van Wishmaster gisteren.

  8. #1108

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Ondertussen wordt al dat pijpwerk bekroond met gouden kroontjes & werd de hotelnaam nog eens in steno herhaalt op dat centrale luik.

    Naam:     Rookburgh 2020-08-25_Kiiros_erlebniswelt.png
Bekeken:  1355
Groote:   1,67 MB
    Bron: Kiiro_erlebniswelt

  9. #1109

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Die gevel begint er echt wel goed uit te zien. Bewijst nog maar eens dat we alle vertrouwen in Phantasialand mogen hebben

  10. #1110

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
    Die gevel begint er echt wel goed uit te zien. Bewijst nog maar eens dat we alle vertrouwen in Phantasialand mogen hebben
    PHL heeft de laatste jaren zelden teleurgesteld. Dan gaan ze denk ik ook nu weer niet doen ;-)

  11. #1111

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    het begint er nu toch meer en meer uit te zien dat het project zijn voltooiing nadert... hoe lang nog voor ze het kunnen openen? Voor eind dit jaar moet dat toch lukken!

  12. #1112

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Phantasialand is momenteel behoorlijk aan het stunten met toegangsprijzen voor de rest van het zomerseizoen. Volgens mij doe je zoiets niet als je nog een grootse nieuwigheid gaat openen.

    Zo lastig in te schatten allemaal.

    het zomerseizoen wordt verlengd een sluit nu direct aan op de wintertraum, zonder een korte stop er tussen. Dat lijkt me toch ook wel zijn impact te hebben op elk project dat loopt. Daarmee bedoel ik dus niet alleen FLY met RB, maar ook de omvorming van Zomer naar Winter en het plaats maken voor weer een volgend project.

  13. #1113

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Op verschillende fora wordt gesproken over een nakende opening: vanaf de 7e september zou het personeel en genodigden een preview krijgen, en traditioneelgewijs zou dan twee a drie weken later de opening voor het publiek plaatsvinden!

    Het zou misschien ten dele verklaren waarom er geen korte sluiting is in het najaar: de nieuwigheden ten volle tentoonstellen (naast de onoverkomelijk gemiste corona-inkomsten inhalen uiteraard).

  14. #1114

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Interessante ontwikkelingen. Zeker gezien het feit dat ze nu met kortingen gooien. Het zou misschien ook wel kunnen dat ze het gebied nu al open doen maar het hotel nog niet, gezien de situatie zullen ze wel serieus minder overnachtingen hebben en al sowieso geen congressen en Fantissima. En dan lijkt het me niet opportuun om extra bedden te creëren.

  15. #1115

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    Interessante ontwikkelingen. Zeker gezien het feit dat ze nu met kortingen gooien. Het zou misschien ook wel kunnen dat ze het gebied nu al open doen maar het hotel nog niet, gezien de situatie zullen ze wel serieus minder overnachtingen hebben en al sowieso geen congressen en Fantissima. En dan lijkt het me niet opportuun om extra bedden te creëren.
    Gisteren werd de belichting getest en testritten tot 22u. Dit kan niet lang meer duren...

  16. #1116

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vampire Bekijk Berichten
    Gisteren werd de belichting getest en testritten tot 22u. Dit kan niet lang meer duren...
    Geruchten gaan dat de persopening voorzien is voor 11 september.
    Coastercount: 958 coasters.
    Proud staffmember of RollercoasterFriends & Brakesection Magazine

  17. #1117

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fkl8 Bekijk Berichten
    Geruchten gaan dat de persopening voorzien is voor 11 september.
    Pretparken.be zal wel uitgenodigd zijn, dus 11 september zal wel snel gecommuniceerd worden door de verschillende fansites. Tenzij PHL ook daar zwijgplicht eist en we pas op 12 september opeens beelden, verslagen en filmpjes zien. Nuja, het is alleszins kortbij...

  18. #1118

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Ik denk niet dat het 11 september wordt. Meestal openen ze niet vlak voor een weekend zodat de baan eerst nog een paar dagen zonder weekend-drukte kan indraaien.

  19. #1119

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Ik denk niet dat het 11 september wordt. Meestal openen ze niet vlak voor een weekend zodat de baan eerst nog een paar dagen zonder weekend-drukte kan indraaien.
    die baan is al ingedraaid ondertussen :-P enkel het personeel nog.

  20. #1120

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xarbero Bekijk Berichten
    die baan is al ingedraaid ondertussen :-P enkel het personeel nog.
    Je kunt 1000 testritten met zo'n baan doen. Maar bepaalde dingen kun je simpelweg niet testen buiten de praktijk (dus met normale bezoekers) om.

    Het is ook niet persé de baan zelf, maar ook om het personeel in te kunnen werken. Die wil je ook niet direct met grote drukte laten starten.

    Ik denk dat ze daarom ook beginnen met personeel. Gemoedelijk aan, geen discussies en daarna bij stellen in de procedures waar nodig.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •