X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 1214

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Ik vind het niet slecht. Nu waren er daar beneden die planten al (die ik nog steeds vreemder vind staan dan de buizen).. Ik hoop daarom wel dat ze die buizen ook wat hoger komen te zitten. Juist waar die buizen nu ophouden is het kale gedeelte.

    Een coating lijkt me niet nodig (volgens mij is die er al). Ze moeten immers wel wat afsteken tegen de wand en dit past wel bij het Steampunk Thema.

    Edit: Overigens niet heel gek dat ze die pijpen nu pas aan brengen. De gevel zijn stalen platen die met spul bewerkt zijn zodat ze snel roesten. En roesten doen ze dan vrij heftig. Je wil echter niet dat die pijpen mee gaan roesten. Ik kan me voorstellen dat me daarom zo lang mogelijk gewacht heeft om die pijpen er op te plaatsen.

    Naast het hotel is ook een hek ontstaan, waardoor er links nog een kleine binnenplaats is.. waar dan weer een poort is met toegang tot het ondergrondse gedeelte van Rookburgh (brandweertoerit/nooduitgangen/ophalen of leveren van FLY treinen).

    Op die kleine binnenplaats staat een busje van een bedrijf dat beletteringen doet. Ook worden er momenteel nog een paar dingen de bouwplaats op gehesen. Al met al lijkt men bezig te zijn met een soort eindspurt.. Tenminste: Belettering en dergelijke lijkt me wel iets wat je als laatste aan brengt.. niet?? Of is het gewoon ijdele hoop van mijn kant?
    Laatst gewijzigd door coasterfrenzy; 19-08-20 om 11:45.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •