X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 1214

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #11

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door siroccofreakske Bekijk Berichten
    Het zou natuurlijk ook kunnen dat er owv Corona slechts een heel beperkte groep pers en fans wordt uitgenodigd. Misschien wel enkel Duitsers?

    Als park wil je natuurlijk graag zoveel mogelijk publiciteit, maar anderzijds wil je denk ik ook vermijden dat een event in jouw park achteraf wordt aangewezen als broeihaard voor een nieuwe Coronagolf. Gezien het feit dat Antwerpenaren en Brusselaars Duitsland niet binnen mogen zonder negatieve Coronatest en dat nu ook verschillende Nederlandse provincies donkeroranje gekleurd zijn, zal daar zeker niet bij helpen...
    Voor zover ik begrepen heb is die beperking voor Antwerpen en Brussel opgeheven sinds gisteren. Dat is allesinds het geval voor Europa-Park, dus ik neem aan dat ook PHL die maatregelen wel (zal) heroverweegt.

    Edit: net even gecheckt en volgens De Standaard beschouwt Duitsland inderdaad Antwerpen niet langer als risicogebied (hoera!). Onze overheidssite lijkt in dit opzicht wel nog niet aangepast, de Duitse dan weer wel. Een doolhof zonder uitweg...
    Laatst gewijzigd door Ggolt; 03-09-20 om 12:29.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •