Had het enig ander park geweest had ik je onmiddellijk gelijk gegeven voor de extra attractie. Maar als het park wilt blijven groeien moeten ze meer volk kunnen verplaatsen. en dan zijn er maar een paar opties. Meer capaciteit voorzien op nieuw attracties (wat ze toch wel doen), meer attracties of meer entertainment.

Aan de buitenranden van dit gebeid licht Berlijn met zijn kantoorgebouw. Ik vraag me werkelijk af of hier niet wat kantoren gaan verdwijnen om plek te maken voor iets anders. Administratie kan vanuit een gewoon kantoorgebouw buiten het park. Dit lijkt me niet zo raar als je bedenkt dat naast de huidige kantoren een achtbaan gaat razen. De laatste keer dat ik checkte waren gillende mensen niet goed voor mijn concentratie. Dan zou je die gebouwen kunnen omvormen tot iets nieuws zoals meer entertainment.

Het park heeft volgens mij dringend nood aan een nieuwe zaal om overdag gewone parkshow te zijn (niet negatief bedoeld) een s'avods Fantissma. De inclusie in een volwaardig thema gebied zou hier een meerwaarde kunnen zijn. Maar als ze het gebied als uitgaansgelegenheid willen gebruiken gaan ze hier in mijn ogen nog iets meer moeten hebben dan een achtbaan, leuke restaurants en een show. Neem me niet verkeerd maar de meeste mensen hebben het wel gehad na twee ritten op dezelfde baan hoe goed dan ook en zullen iets anders te doen zoeken. De buren zijn dan ook geen plus om een achtbaan tot in de vroeg uurtjes te laten rijden.

Dit zijn een blijven natuurlijk speculaties en ik hoop werkelijk dat PH het maximum uit dit gebied haalt. het thema industrie laat toe om dicht op elkaar e bouwen zonder dat het uit de toon valt.