X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 1214

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Inderdaad, ik doelde op eventueel uitstelgedrag van bezoekers en de ideale timing van het park. Het is geen toeval dat ik Shawn en z'n TPW-kornuiten ontmoette in de wachtrij van Taron op 1 juli 2016. Wie iets verder woont of maar occasioneel en een beetje at random een pretpark bezoekt, overweegt mogelijk zulke keuzes.

    Nog een illustratie: Hoeveel forumleden trekken deze (na)zomer naar Polen? Ik ken er maar één die er vorig jaar al was. Al denk ik niet dat de vergelijking tussen PHL en parken in Oost-Europa volledig opgaat. PHL is al decennia lang een publiekstrekker met een erg dichtbevolkt hinterland (< 250 km). Maar ook één met enorme concurrentie. Timing kan dus belangrijk zijn, al denk ik dat de uitstellers bij PHL maar een (wiskundig!) marginale groep zijn.

    @Rickie: PHL uitstellen als je niet te ver woont: niet doen. Van alle seizoensparken in Europa heeft PHL één van de ruimste kalenders. Je vindt zeker wel een minder drukke datum. En met die terug-kom-actie, zeker in combinatie met de meeste abo's in BeNe, valt een (dubbel) bezoekje soms erg goedkoop uit. Ook gratis op je verjaardag, ongeacht je leeftijd.

  2. #2

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Inderdaad, ik doelde op eventueel uitstelgedrag van bezoekers en de ideale timing van het park.
    Voor echt internationaal toerisme over grote afstand denk ik dat het weinig uitmaakt: ofwel ga je ofwel ga je niet en het is onwaarschijnlijk dat je binnen de vijf jaar meerdere keren gaat. Dus die bezoekers komen in alle geval wel over de vloer.
    Ook lokaal geldt dat principe en je kan het ook doortrekken naar uitstellen binnen het seizoen.
    Ik vermoed wel dat het voor een park beter is een nieuwigheid te openen bij seizoensstart: anders krijg je later in het seizoen een concentratie van bezoekers, waardoor het park drukker overkomt en het bezoek minder aangenaam in de herinnering wordt opgeslagen, wat dan weer invloed kan hebben op een eventueel herbezoek...

  3. #3

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Inderdaad, ik doelde op eventueel uitstelgedrag van bezoekers en de ideale timing van het park. Het is geen toeval dat ik Shawn en z'n TPW-kornuiten ontmoette in de wachtrij van Taron op 1 juli 2016. Wie iets verder woont of maar occasioneel en een beetje at random een pretpark bezoekt, overweegt mogelijk zulke keuzes.

    Maar juist daarom dat ze niets communiceren buiten wanneer je al in het park bent. (groot spandoek bij de bouwwerf). Daarnaast: Bouwfoto's en dergelijke plaats je vooral voor fans, die toch al weten dat FLY er komt.

    en inderdaad. PHL uitstellen heeft geen nut. Sinds de bouw van Black Mamba zijn ze al met hun volgende project begonnen nog vóór dat het huidige project klaar was. (Ruim een jaar voor de opening van chiapas werd de westernstad al gesloopt en bij de daadwerkelijke opening van chiapas was de sleuf voor de launch a gegraven.). Zo blijf je dus inderdaad bezig.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •