X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 1214

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vampire Bekijk Berichten
    Dit denk ik ook, dit nu openen zou een gigantisch aantal bezoekers naar je park halen, wat eigenlijk niet te verantwoorden is. Het wordt hier in de buurt allesinds een mooi jaar! Plopsa / Walibi / PHL.
    Hoezo? Bezoekers zijn nog steeds verplicht te reserveren, dus PHL bepaalt zelf hoe veel er binnen mogen. Met meer oppervlakte erbij mogen ze meer bezoekers binnen laten en kunnen ze dus ook weer meer omzet draaien. Natuurlijk bestaat het risico dat reserveringen ver vooruit vol komen te zitten, maar ze kunnen dat al een beetje spreiden door het ding te openen zonder enige vorm van communicatie als een soort soft-opening om dan voor volgend seizoen pas groots reclame ermee te gaan maken.

    Naast de lege rondel in fantasy-gebied is er ook nog een trap naar de oude toegang van race for atlantis. Dat voelt allemaal iets te monumentaal om als doodlopend eindje of simpele doorgang te eindigen.
    Voor de voormalige doorgang naar Atlantis toe loopt track. Dus die lijkt niet meer gebruikt te worden. Ik weet niet 100% zeker welke trap je bedoelt, maar volgens mij is het een trap die ter hoogte van de nooduitgangen van MaC zit en daar op aan sluit. Ik zou dus verwachten dat de nood-trappen gedeeld worden tussen FLY en MaC.

    Ergens zie ik een fantissima-showgebouw ook nog wel ontstaan op de vlakte tussen rookburgh en Wuze Town. Volgens de overleveringen wordt dat perceel toch aan het park verkocht zodra de oude dame die er al sinds mensenheugenis woont definitief de geest geeft...
    Volgens mij is dat meer een "urban legend" dan realiteit. Het hele terrein rondom het huis is in elk geval al in handen van PHL. Op GMaps kun je goed zien dat daar opslag is. Het huis zelf lijkt doorgaans onbewoond en er staan vaak auto's van PHL zelf op de oprit. Met of zonder huis past hier wel een Fantissima theater (al is het natuurlijk mooier om het huis te slopen).

  2. #2

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Ik weet niet 100% zeker welke trap je bedoelt, maar volgens mij is het een trap die ter hoogte van de nooduitgangen van MaC zit en daar op aan sluit. Ik zou dus verwachten dat de nood-trappen gedeeld worden tussen FLY en MaC.
    Rideonblog nam begin 2019 een foto van de plaats. De trap bevindt zich links van die toegangsdeuren tussen die plaats waar we een kleinschalige kleuterattractie verwachten en die lustige papegaai. Ik mag hopen dat de nooddeuren van Maus au chocolat niet uitkomen op deze gebarricadeerde portalen die ook nog eens met een bouwhek zijn afgezet. Dat zou wellicht wat afbreuk doen aan de functie ervan.

    Dat in de toekomst die steeg tussen Rookburgh en Maus door beide attracties als evacuatieweg wordt gebruikt kan ik me wel voorstellen. Dan moeten bezoekers niet per se afgevoerd worden langs de backstage achter de Rookburgh-poort aan de Kaiserplatz. Maar zelfs dan lijkt daar nog een extra portaaltje voor voorzien aan de rechterkant van de verhoging waar ook die grote rood omkaderde portalen op uitgeven. Het lijkt me onwaarschijnlijk dat beiden daarvoor uiteindelijk zullen gebruikt worden.

    Naam:     phantasialand rookburgh.png
Bekeken:  1319
Groote:   4,02 MB

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •