Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
Kleine 2 weken geleden (dus voor Nederland en België rood kleurden) naar Phantasialand afgezakt om Rookburgh te gaan ontdekken. En de torenhoge verwachtingen... werden gewoon overtroffen! Ik voelde me als een kind in een snoepwinkel toen ik Rookburgh binnen stapte. Voor mij persoonlijk de mooiste zone van Phantasialand.

F.L.Y. was geweldig, gewoonweg het ultieme vlieg gevoel! De baan moet het niet van zijn intensiteit (al is het helemaal ook geen kiddy coaster natuurlijk) of zelfs van die lanceringen hebben maar van de complete immersiviteit. Die flying positie helpt natuurlijk enorm, je hebt echt het gevoel dat je door dat industrieel stadje zweeft. Petje af voor Phantasialand en Vekoma hoor. Dat instapsysteem is geniaal en gewoon de meest comfortabele manier om het te doen. Hopelijk mag Vekoma nog meer van deze banen zetten in de nabije toekomst!











Meer foto's van Rookburgh kan je hier terugvinden. We hebben ook een podcast opgenomen over Rookburgh waarin we over F.L.Y. praten natuurlijk maar ook onze bevindingen delen van onze maaltijd in Uhrwerk en waarom de naamskeuze van hun hotel misschien niet zo doordacht was.
Hehehe, was er op de zelfde dag van jou, maar kan mezelf niet op 'n foto terugvinden.

Overigens zeer mooie foto's En ik volg je volledig.