X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 1214

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Waar heb jij bevestiging gezien van die extra draaimolen?

  2. #2

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
    Waar heb jij bevestiging gezien van die extra draaimolen?
    dat was ironie met een vleugje 'maar ik zou het niet erg vinden als het echt zo was'.

  3. #3

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Die blikken daken aan de Berlin-kant vind ik ook niet echt mooi. Nogthans ziet het er vanaf de andere kant dan weer wel best OK uit.

    Benieuwd hoe het er in het echt gaat uit zien. Die muur aan Wuze Town kant vond ik op foto's ook volstrekt misplaatst, maar in het echt ziet het er heel goed uit. Hopen dat dit hier ook geldt.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door traveler Bekijk Berichten
    dat grijs stenen gebouw vloekt toch wel met bijde kanten van rookburg.

    Voor Phantasy is het niet kleurrijk genoeg en voor Berlijn is het net een achterbuurt.
    Rookburgh wordt - voor zo ver ik kan na gaan - ook een soort Industriewijk/achterbuurt van Berlijn. Dus op zich past het wel. Je loopt in een chique straat, maar in de "verte" zie je de fabrieken er bovenuit steken.

    Ben wel benieuwd of er nog iets gaat gebeuren met die overgang tussen Fantasy en Berlin. Op zich ziet die er - ondanks het contrast - niet echt slecht uit, maar daar wat klimop overheen laten groeien (zo'n soort die rood wordt) zou denk ik wel nog een flinke slag beter zijn.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    dat was ironie met een vleugje 'maar ik zou het niet erg vinden als het echt zo was'.
    Het lijkt er wel op dat er een soort draaimolen bij Wuze Town bij gaat komen. Al zou het me niet verbazen als dat pas voor 2021 is.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •