X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 1214

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #11

    Re: [PHL] 201? - Rookburgh

    Als dubbele data mogen, dan mag je mij ook opzetten voor 29 juni 2018. Had een week eerder gepakt omdat de 29e al bezet was.

    Het is me al iets té vaak voorgekomen dat ze de baan nét na mijn verjaardag openen. Dus die datum lijkt me wel passend xD

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Waliboy Bekijk Berichten


    Bron: insane89m @ instagram
    Trouwens. Als ik deze track zo zie krijg ik ergens toch het gevoel van een suspended coaster zoals Vampire (chessington) of Dreamcatcher (bjl). Ergens hoop ik ook dat de baan een beetje relax gaat zijn. Een flying hoeft voor mij niet intens te zijn. (al mogen er gerust enkele pittige stukken in zitten). Ik denk dat de charmes van het (zelf kunnen) vliegen toch ergens in een stukje rust zitten (mede daarom dat attracties als Soarin' zo goed werken). - Edit: Ik weet dat PHL er wel van houdt om een speciale dynamiek in hun banen te leggen, dus er zullen ongetwijfeld rustige en pittige stukken in zitten. De vraag blijft natuurlijk welke de overhand krijgt en dan hoop ik dus op de rustige stukken.

    Anderzijds hoop ik een beetje op het "Holiday World-effect". Dat FLY straks de drukte bij Taron een beetje gaat weg nemen

    Vraag me ook af of de Fastpass bij Taron gaat openen wanneer FLY eenmaal geopend is. Het station is er al voor ingericht. Goed dat ze dit nu nog niet doen (wachtrijen zijn al lang genoeg nu de baan nog nieuw is), en van mij mogen ze die fastpass ook weer afschaffen. Maar gezien de faciliteiten er zijn is het een kwestie van tijd voordat ze het openen.
    Laatst gewijzigd door coasterfrenzy; 11-08-17 om 14:26.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •