Ik sprak hier vanuit de ogen van de GP. een flying maakt in hun ogen wel degelijk een manoeuvre dat hun hoofd onder de rest van hun lichaam brengt. G-Krachten worden door de meeste buiten beschouwing gelaten tot ze in de baan zitten een ze voelen.

Ik hou van Taron een vind dit een van de betere banen van Europa maar in de ogen van een leek is dit een baan dien er rustig uit ziet. vorig jaar nog gehad met een deel van mijn collega's. bijna iedereen ging in de taron en dat was een pittig baantje achteraf bekennen. De mamba daarentegen was een heel andere categorie om volk in te krijgen van de ongeveer 80 man ging er slechts een tiental in die baan.

Het gaat voor een park niet over onze mening als mensen met toch enige achtergrond maar de leek. Een groot deel van de bezoekers weet niks van deze attracties een ander deel heeft enige ervaring maar wat is een echte till of eerder een familie gaan ze niet weten voor ze er in kruipen.

nog een mooi voorbeeld van een tril die niet zo spectaculair is al je er eenmaal inzit is talocan. Dat ding ziet er spectaculair uit maar eenmaal je er in zit merk je dat het beestje harder blaft dan bijt. toegegeven ik heb iedere keer de pech om dit met mijn gezicht naar de muur te rijden.

Ik hoop van harte dat het park ons terug verrast een nog een "bomma proef" attractie heeft ingebouwd. want dit park begint te nijgen naar tril tot en met.