X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 58 van de 60 EersteEerste ... 8485657585960 LaatsteLaatste
Resultaten 1.141 tot 1.160 van de 1200
  1. #1141

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    We hebben al een reservatie gedaan. We gaan naar phl op 15 oct. (na EP). Laat ons hopen dat het tegen dan open is.

  2. #1142

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Vreemd genoeg nog bijna niets van gezien of gelezen online... Ze slagen er toch in om alles goed afgeschermd te houden!
    Nuja, ze mochten niet hé. Niet vergeten dat de enige 'gasten' het eigen personeel is, die gaan hun job (of een uitbrander) echt niet op de helling zetten voor wat geschreven info over een nieuwe attractie die enkel interessant is voor wat fans. Sowieso hadden ze geen fototoestellen en/of smartphones mee, dus ze zouden er achteraf nog wel wat tijd in moeten steken om het gedetailleerd uit te typen. Ik verwacht wel veel info als er softopeningen zijn of bij de persopening.

    Al denk ik nu eigenlijk meer en meer dat er geen softopeningen zullen zijn. Het zou niet passen in het plaatje dat PHL hanteert rondom de communicatie. En dan is dit soort avonden (personeels-test-avond) wel een handige troef om de kinderziektes er uit te krijgen en het personeel ingewerkt... Bij Taron en Chiapas waren er volgens mij ook geen softopeningen, niet?

  3. #1143

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Ik reken toch ook niet op softopeningen. Waarom zouden ze nu al die moeite doen dan om het geheim te houden als ze geen groots en officieel open-moment kunnen houden dan.

    Op 't forum van coasterforce wordt er trouwens ook gefluisterd over een pers-moment nu vrijdag. Opening voor de 'gewone' gasten eind september / begin oktober.

    If so wel een bizar lange tussenperiode tussen pers en gewone opening. Daarom ben ik er ook niet echt van overtuigd dat dit het geval zal zijn.

    We'll see zeker. Opnieuw is het enige wat we kunnen doen geduld hebben. Voor de verandering.
    Je vois la vie en des biscuits.

  4. #1144

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    Spannend. Al ben ik nog volop op officiële info ivm persopening/opening aan het wachten om te reserveren. Of op info van de bezoekers die al soft-openingen hebben kunnen doen.
    Enerzijds kan het nu allemaal snel gaan, anderzijds is het natuurlijk wel een prototype coaster die véél technische storingen kan hebben (zitjes die kunnen draaien, baan die zowel kettinglift als launch heeft, een dubbele launch zelf, etc.) En dus zou het volgens mij ook kunnen dat ze uitvoerig willen testen zodat ze die storingen zo weinig mogelijk hebben.

    De baan test nu toch al een tijdje en het ontwerpproces was al een hele poos bezig voor de eerste schop de grond in ging, ik zou vermoeden dat FLY intussen goed geijkt moet zijn en relatief stabiel zou draaien na zo’n lang proces van ontwerpen en testen ...

    Ik hoop hem de 18’e te kunnen doen, maar toch liggen mijn verwachtingen een pak lager dan bij Taron 4 jaar geleden (die z’n verwachtingen ruimschoots overtrof)
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  5. #1145

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    De baan test nu toch al een tijdje en het ontwerpproces was al een hele poos bezig voor de eerste schop de grond in ging, ik zou vermoeden dat FLY intussen goed geijkt moet zijn en relatief stabiel zou draaien na zo’n lang proces van ontwerpen en testen ...

    Ik hoop hem de 18’e te kunnen doen, maar toch liggen mijn verwachtingen een pak lager dan bij Taron 4 jaar geleden (die z’n verwachtingen ruimschoots overtrof)
    Bouwtijd zegt niets over hoe de baan getest is. Ondanks dat ze al een tijdje bezig zijn, zijn de tests nog niet buitengewoon lang geleden begonnen. Eerst moest immers alles afgewerkt worden. Daarnaast is het ook een behoorlijk complex project, wat zijn tijd kost.

    En zelfs met 10.000 testritjes met Dummies: Je kunt nooit voorspellen wat het gaat doen met echt volk. Dan duiken toch altijd weer problemen op die de testen met dummies niet tonen.

    Wat dat betreft denk ik dat het personeel vooral proefkonijn was om ook dat een beetje te testen. Wellicht dat men nu nog aan procedures schaaft of in het station wat dingen aanpasat om doorstroom te verbeteren. Of sensoren anders af stelt om foutmeldingen te voorkomen omdat een paar gasten wel erg traag instappen... etc. etc.

  6. #1146

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rein Bekijk Berichten
    Ook werd er langs de dakrand, aan de bovenkant van de rechtopstaande balken, een gat gemaakt in de theming, waarschijnlijk voor de installatie van de HVAC:
    Het bleek voor extra theming op het dak te zijn:

    Naam:     phl.jpg
Bekeken:  1193
Groote:   39,5 KB

  7. #1147

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    die dingen zien er bizar uit.. Net contragewichten van een jaknikker.. Benieuwd hoe dit gaat uit zien als het af is. Zou best wel eens cool kunnen zijn.

    De voorgevel ziet er nu in het echt best imposant uit met al die buizen.

  8. #1148

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Wat ik nog interessant zou vinden (en ook wel volledig bij PHL zie passen) is dat ze deze buizen gebruiken om er rook of stoom uit te laten komen. Zeker 's ochtends, als de meeste gasten passeren moet dit wel echt een zalig effect zijn.

    Wat met wel opvalt, de zijgevel van het stuk hotel dat verder 'in' het park staat wel heel kaal en saai afgewerkt is. Komt hier nog iets voor of zou dit tijdelijk zijn tot ze er een stuk aan kunnen zetten?
    Laatst gewijzigd door Michielsken; 15-09-20 om 08:11.

  9. #1149

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Ik denk dat dit zo blijft. De zijkant van een fabrieksmuur. Door de hoek van de foto valt het hier wellicht meer op dan in realiteit.

    Overigens zijn er al mensen die berichten hebben geplaatst dat ze (behoorlijk wat) rook/stoom uit RB hebben zien komen. Dus wie weet komt dat ook nog wel bij het hotel.

  10. #1150

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Echt rook uit de gevel van het hotel verwacht ik niet direct. Héél misschien in de ochtend en/of avond maar anders is daar toch wel te weinig passage om echt een meerwaarde te bieden qua beleving lijkt mij. In het gebied zelf zal er wel genoeg stoom en/of rook te vinden zijn die veel meer zijn meerwaarde heeft en dus ook een meer te verantwoorden kost betekent.

  11. #1151

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Ondertussen zijn ook de eerste onride beelden opgedoken. Het is wel een kort stukje en de kwaliteit is niet geweldig maar het ziet er fantastisch uit.

    https://youtu.be/e6n1x9VuAwA
    Laatst gewijzigd door Zeuzzz; 16-09-20 om 14:07.

  12. #1152

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Goed gevonden. Ik vraag me af of alles al af was. Het kan door de slechte kwaliteit komen, maar het lijkt er op dat veel nog grijs (betonkleur) is en er hier en daar nog werkspullen rond staan.

    Ooit was er een screenshot uit een on-ride op gedoken (al een aardige tijd geleden) wellicht dat het uit deze on-ride was?

  13. #1153

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zeuzzz Bekijk Berichten
    Ondertussen zijn ook de eerste onride beelden opgedoken. Het is wel een kort stukje en de kwaliteit is niet geweldig maar het ziet er fantastisch uit.

    https://youtu.be/e6n1x9VuAwA
    De video werd ondertussen al door Phantasialand geclaimd.

  14. #1154

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Phantasialand heeft bekend gemaakt dat vandaag F.L.Y voor het grote publiek zal openen toch wel ergens een verrassing.

    Hieronder meer informatie over het themagebied.
    https://www.phantasialand.de/de/rookburgh/
    Laatst gewijzigd door nicooke; 17-09-20 om 08:27. Reden: Bijvulling informatie

  15. #1155

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Heb ik morgen even geluk ... #Hyped

  16. #1156

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Hahaha, wat een bazen zijn het eigenlijk. Eventjes iedereen op snelheid nemen weer.

    Nugoed, volgende week staat er al een tripje gepland ook. Damn, hier heb ik zin in haha.

    (Als de webshop het toelaat, that is. Ze ligt al een hele ochtend plat en het alternatief is mailen met daarin je credit kaart nummer + cvc code... Dan wacht ik liever toch nog een paar uurtjes tot de site weer levende is.)
    Je vois la vie en des biscuits.

  17. #1157

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Ik ben er en sta in de social distancing rij. Op de Kaiserplatz

  18. #1158

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Iemand al proberen reserveren voor het nieuwe hotel? Via telefoon krijg ik een duits bandje waar ik niet veel van begrijp. Iemand heir ervaring mee?

  19. #1159

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zeuzzz Bekijk Berichten
    Iemand al proberen reserveren voor het nieuwe hotel? Via telefoon krijg ik een duits bandje waar ik niet veel van begrijp. Iemand heir ervaring mee?
    Er staat ook een e-mail bij. Daar antwoorden ze zeker in het Nederlands of Engels. Dat is geen probleem in PHL.

  20. 17-09-20, 17:23

    Reden
    even aanpssen

  21. #1160

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door calabria Bekijk Berichten
    Ik ben er en sta in de social distancing rij. Op de Kaiserplatz
    En wat geeft ie ? Heb je foto's ?

    Op de twitter van looopings zijn de eerste beelden te vinden - https://twitter.com/teamlooopings
    Laatst gewijzigd door Dx; 17-09-20 om 17:27.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •