X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 1214

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #11

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Ik kan er niet exact de vinger op leggen wat het is, maar op foto's en enkele bewegende beelden van het gebied vind ik het geheel tot hiertoe minder sterk overkomen dan Klugheim. Er is iets klinisch of afstandelijk aan dat het nieuwe deel bij mystery niet had, waardoor het voelt alsof er een stukje ontbreekt. Misschien heeft het te maken met wat Michielsken zegt: dat het gebied te proper is, maar achter mijn computerscherm krijgt phantasialand mij die sfeer van 19e eeuwse steampunk-achterbuurt als concept niet 100% verkocht.

    Wellicht verandert mijn mening daarover bij een live betreding en het neemt niet weg dat de overige 90-99% als een bakvis wil gaan fangirlen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door calabria Bekijk Berichten
    Dat ding trok G krachten dan. Niet die van Taron maar wel meer dan genoeg. Ik kon ze nog maar amper de baas dus het moest niet meer zijn. Maar toch blijft hij ook zeker genietbaar met die zwaarder G krachten. Het instapsysteem doet de capaciteit veel goed btw, en het comfort is degelijk (en goed voor een flying). En hij rijdt heerlijk soepel, niet 1 foutje. Ik denk dat er zowaar ruimte is voor een off the shelf 1 launch Vekoma flying model

    Conclusie: Taron is mss net iets beter (en top 3 in Europa voor mij) maar dit is absoluut een topcoaster. En dat gebied... Kwijlllll..
    Da's al een geruststelling: de nieuwe generatie flying coasters zijn geen rammelbakken én ze zijn niet onoverkomelijk intens! Ergens had ik ook wel verwacht dat ze er Taron niet mee zouden overtreffen.
    Laatst gewijzigd door Pretparkfreak7; 17-09-20 om 23:32.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •