X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Bekijk Poll Resultaten: Is Europa-Park het beste attractiepark van Europa?

Stemmers
35. Je mag niet op deze poll stemmen
  • Ja

    21 60,00%
  • Nee

    14 40,00%
Resultaten 1 tot 20 van de 60

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Poll] Europa-Park het beste Europese pretpark?

    Maar hij moet toch ook niet altijd 'ik vind' gebruiken. Als ik zeg dat EP een slecht park is, is dat duidelijk dat dat mijn mening is.

  2. #2

    Re: [Poll] Europa-Park het beste Europese pretpark?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
    Maar hij moet toch ook niet altijd 'ik vind' gebruiken. Als ik zeg dat EP een slecht park is, is dat duidelijk dat dat mijn mening is.
    Coasterfrenzy maakt hierboven duidelijk dat hij inderdaad volgens hem 'voor de meerderheid' spreekt. Dus je uitleg gaat niet op.

    André, zeg gewoon wat je zelf vind en laat die uitleg over awards (die we allemaal vaak uitleggen vanwege hun slechte uitvoering) en alles wat je denkt te weten van de 'gemeenschapelijke mening' achterwege. Het maakt het forum, dat dient voor puur persoonlijke meningen, er niet interessanter op.

  3. #3

    Re: [Poll] Europa-Park het beste Europese pretpark?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Coasterfrenzy maakt hierboven duidelijk dat hij inderdaad volgens hem 'voor de meerderheid' spreekt. Dus je uitleg gaat niet op.

    André, zeg gewoon wat je zelf vind en laat die uitleg over awards (die we allemaal vaak uitleggen vanwege hun slechte uitvoering) en alles wat je denkt te weten van de 'gemeenschapelijke mening' achterwege. Het maakt het forum, dat dient voor puur persoonlijke meningen, er niet interessanter op.
    Laten we dan meteen alle feiten weg gooien. Dan vind ik bij deze dat Silverstar 10KmH gaat en een Big Apple wel minstens 200 moet gaan.

    Natuurlijk zijn veel polls slecht uitgewerkt, maar daar hou ik rekening mee. (misschien heb ik wel een fetisj met statistiek, wie weet). Daarnaast zijn er ook zat polls die wel degelijk gekeken hebben naar de ervaring van de invuller. Daarbij zijn de uitslagen een pak interessanter (eigenlijk zou ik zelf zoiets nog wel eens in elkaar willen steken, maar daar zit nogal veel werk in).

    Je kunt je zelf vast nog wel een poll herinneren waarin gevraagd werd of Silver Star Top of Flop was. Vervolgens waren de enige opties die je daadwerkelijk kan aanvinken Top of Flop. Ik denk dat dit meteen ook één van de slechts uitgewerkte polls is die ik ken. (want natuurlijk is geen enkel baan ooit écht flop).

    Nu kun je tevreden zijn met het eindresultaat: Silverstar = Top.

    Of je gaat de begrondingen lezen en dan zie je dat er toch wel opvallend veel mensen voor Top gekozen hebben. Niet omdat ze de baan daadwerkelijk top vinden, maar vooral omdat het ook geen echte flop is. (zoals ik al zei: geen enkele baan is echt flop).

    Wat heb je dan als genuanceerde uitslag van zo een poll: Dat de baan eigenlijk heel erg gemiddeld is. Naar eigen interpretatie zou je iets boven of iets onder gemiddeld mogen zeggen, suit yourself.

    Gemiddeld is per difinitie niet een Topper.

    Je wilt mijn eigen mening, die start hier: Een flut baan! Als zelfs EP zelf op Facebook al toegeeft dat de baan eigenlijk voor het mooie te traag is, doet deze niet wat hij moet doen. Na door elkaar geschud te zijn in de eerste bocht is het uitbollen van de ene camelback die niets doet naar de andere. Dan is er een turnaround waarbij er eigenlijk ook niets spannends lijkt te gebeuren en net als de baan op het punt staat wat airtime te gaan maken wordt deze - wederom - kapot geremd, waarbij enkel de Slinger op het einde een leuke verfrissing is (meer van dat)

    Kudos voor het park dat ze na een paar jaar de remmen wat minder straf hebben gezet (zo lijkt het toch) waardoor je helemaal achterin nog wel iets van Airtime voelt, maar dan nog verbleekt dat in het volstrekte niets met de grote banen die EP daarna nog gebouwd heeft (wodan, Blue Fire). Maargoed, ik kan best begrijpen dat veel mensen de hoogte en de snelheid nog interessant vinden. Ik doe dan toch liever een Dive Coaster. Dan wordt er veel meer uit de hoogte gehaald (zonder dat die noodzakelijk hoog hoeft te zijn) en is het ook na de drop niet saai uitbollen tot dat één kick-ass slinger op het einde je weer wakker maakt.

    En WTF Familiebaan? Zo een baan als deze zet je niet voor de hele familie, want door de hoogte durft uiteindelijk de helft er toch niet in. Dan hoef je qua insiteit daar ook geen rekening mee te houden lijkt me zo.

    Einde eigen mening.

  4. #4

    Re: [Poll] Europa-Park het beste Europese pretpark?

    Moderator warning: Nuanceer in je posts wat duidelijk je eigen mening is en wat feiten zijn zoals uitgelegd in forumrichtlijn C.11 . Op die manier is het voor iedereen duidelijk wat je precies bedoelt.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
    Als ik zeg dat EP een slecht park is, is dat duidelijk dat dat mijn mening is.
    Nee, dan plant je het feitelijk neer als een feit.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  5. #5

    Re: [Poll] Europa-Park het beste Europese pretpark?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Nee, dan plant je het feitelijk neer als een feit.

    Genoeg mensen gaan wel verstaan dat het om een mening gaat en niet over een feit. Zeker als je over pretparken/achtbanen spreekt is het nogal overduidelijk dat spreken over goed of slecht nogal subjectief is. Daarom ga ik niet 'ik vind' gaan gebruiken omdat sommigen daarover muggenziften.

    Het valt wel op hoe nijdig er wordt gereageerd op degenen die EP niet of verre van top vinden. De EP fanboy clique gedraagt zich als een bende getuigen van Jehova's die iedereen die niet akkoord is probeert te bekeren of als 'minderwaardig' probeert af te schilderen. Het was natuurlijk te denken dat dit topic ging ontaarden in dit soort geraaskal omdat elke post over EP die niet positief is wordt aangevallen door hun fanboys. Ik zou zeggen, check mijn tripreport maar van een paar jaar geleden maar ja... dat is weg. Gebeurde precies hetzelfde.

    Het ligt bij sommigen blijkbaar héél gevoelig dat er toch een pak meer mensen zijn die EP niet top vinden dan ze zelf denken. Want zeggen dat EP top is, daar zal niemand ooit komen eisen dat je 'ik vind' moet gebruiken.


    Laatste wat ik hier in dit topic nog te zeggen heb. Als iemand problemen heeft met mijn uitlatingen stuurt die maar een PM.
    Laatst gewijzigd door Phadd-F; 11-08-17 om 16:44.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •