De 4D-cinema hoopte ik eigenlijk dit jaar al op een heropening, zeker nu ze daar Wondergarden openden en het restaurant een metamorfose gaven naar The Lake House. De 4D-cinema kan volgens mij meteen hergebruikt worden.

Omtrent Desperado City vrees ik dat deze volledig verwijderd is uit het park. Tijdens Halloween 2015 was hier een show te zien en leek het echt meer op een theater (/ eventlocatie met bar) dan de restanten van een attractie. Deze kan volgens mij niet meer heropend worden. Het zou me zelfs niet verbazen dat ze wat ze nog hadden verkocht hebben aan Dennlys Parc.

Ook al zijn de Monorail en Reuzenrad stokoud, toch zie ik deze niet meteen verwijderd worden uit het park. Beide attracties zijn op heden uniek in België Soortgelijke attracties werden uit de andere Belgische parken inmiddels verwijderd, en zolang er hier geen grote kosten optreden denk ik dat deze nog wel even zullen blijven staan.

Voor volgend jaar verwacht ik wel iets speciaal, zoals ook Earlyspencer aanhaalt, vanwege de recente investeringen in de zusterparken. Ik verwacht hier op zijn minst dus ook een nieuwe achtbaan, hopelijk met wat thrill! Want daar heeft BBJ echt wel nood aan!