X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 12 van de 12

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bellewaerde] Aging map 2017

    Passen Chiapas en Colorado Ad. op de plaats van Keverbaan + cowboydorp + oude flume? (ik mag al eens dromen).

    Keverbaan is nog steeds populair, afgaande aan de wachtrijen. Maar dit is te verklaren door ...
    - gebrek aan veel andere coasters in het park
    - lage capaciteit want maar één trein.

    Keverbaan zou sowieso moeten vervangen worden door een coaster met meerdere treinen. Als ze het nutteloos cowboypark platgooien, krijg je wel wat oppervlak. Woodie zou nice zijn maar (helaas) kozen ze voor een Plopsaqua-afgietsel ipv een Heidi-kloon.
    In geval van een nieuwe coaster en een nieuwe fllume: graag interactie tussen beide attracties. Zelfs bij de oude Mack-meuk van Bobbejaanland biedt dat nog steeds een meerwaarde.

  2. #2

    Re: [Bellewaerde] Aging map 2017

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Keverbaan zou sowieso moeten vervangen worden door een coaster met meerdere treinen. Als ze het nutteloos cowboypark platgooien, krijg je wel wat oppervlak. Woodie zou nice zijn maar (helaas) kozen ze voor een Plopsaqua-afgietsel ipv een Heidi-kloon.
    In geval van een nieuwe coaster en een nieuwe fllume: graag interactie tussen beide attracties. Zelfs bij de oude Mack-meuk van Bobbejaanland biedt dat nog steeds een meerwaarde.
    Inderdaad, zo'n interactie tussen en familiale coaster en een waterbaan zorgt voor heel wat beweging in een zone, wat leuk is om naar te kijken... Bellewaerde kan het als familiepark zeker gebruiken!

  3. #3

    Re: [Bellewaerde] Aging map 2017

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Passen Chiapas en Colorado Ad. op de plaats van Keverbaan + cowboydorp + oude flume? (ik mag al eens dromen).

    Keverbaan is nog steeds populair, afgaande aan de wachtrijen. Maar dit is te verklaren door ...
    - gebrek aan veel andere coasters in het park
    - lage capaciteit want maar één trein.

    Keverbaan zou sowieso moeten vervangen worden door een coaster met meerdere treinen. Als ze het nutteloos cowboypark platgooien, krijg je wel wat oppervlak. Woodie zou nice zijn maar (helaas) kozen ze voor een Plopsaqua-afgietsel ipv een Heidi-kloon.
    In geval van een nieuwe coaster en een nieuwe fllume: graag interactie tussen beide attracties. Zelfs bij de oude Mack-meuk van Bobbejaanland biedt dat nog steeds een meerwaarde.
    En de Keverbaan maakt dan ook nog eens twee rondjes, waardoor je nog meer vertragend werkt. Ik hoop met je mee dat ze er iets speciaals van maken met interactie tussen familiale coaster (ik verwacht hier ook geen woodie) en een nieuwe log flume.

    Voor mij hoeft het cowboythema niet te wijken, want ik vind het wel passen in het park. En volledig verdwijnen zal er toch niet van komen, gezien ze de Texas Grill nog maar onder handen genomen hebben.

  4. 05-06-17, 13:59


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •