X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 100

Onderwerp: Het laagste nieuws

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Het laagste nieuws

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    Het ergste vind ik eigenlijk het eerste woord van de ondertitel.

    'De' Yukon Striker is ...

    Sinds wanneer krijgt een eigennaam een lidwoord aan het begin van een zin? Dat de journalist zoiets schrijft en de redacteur dit niet opmerkt (dit is kennis uit het basisonderwijs), dat slaat voor mij alles. Heel het niveau van het artikel, en de krant, zakt voor mij tot onder nul door dergelijke grammaticale fouten. We spreken toch ook niet over 'De' Bobbejaanland, niet?
    Wellicht iets te veel in Plopsa geweest..


    "Typhoon" is de eigen naam, waar mensen in spreektaal (en met de evolutie dus straks ook in schrijf taal) het lidwoord "De" voor zet.. hoe gaat dat dan met plopsa werken? Daar is "De Eendjes" de eigennaam van de attractie.. Gaan we het dan "De De Eendjes" noemen?

  2. #2

    Re: Het laagste nieuws

    Meer on topic: in HNB hadden ze het n.a.v. een juridische uitspraak betreffende een ongeval in Nieuwpoort met het Parijse reuzenrad over 'het grootste reuzenrad van Europa'. London Eye en de draai- dingen in Mirabilandia en Liseberg lijken me groter. Wellicht bedoelen ze grootste 'transporteerbaar' reuzenrad.

    In het (gratis) webartikel staat de fout van de grootste niet (meer) vermeld https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190508_04385294 Er is trouwens een corrigeer-functie boven het web-artikel.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •