X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 21

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Favoriete pretpark per land?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Je hoeft je daar niet voor te schamen. Ik zeg het ook al even tegen vrienden dat PDP niet meer een kinderpretpark is, maar je je ook als volwassene prima kan amuseren. Laatste bezoeken viel het me trouwens op dat ik steeds meer groepjes 20-ers zonder kinderen er zie rondlopen.
    Ik denk dat voor die leeftijdsgroep ook nog steeds een heel sterk nostalgie aspect meespeelt. Valt ook goed te zien aan wie er de S&G Zomershows bijwoont in het park: steevast een grote groep oudere tieners/twintigers in de zaal, die minstens even enthousiast alle songs meebrullen.

  2. #2

    Re: Favoriete pretpark per land?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Simon42 Bekijk Berichten
    Ik denk dat voor die leeftijdsgroep ook nog steeds een heel sterk nostalgie aspect meespeelt. Valt ook goed te zien aan wie er de S&G Zomershows bijwoont in het park: steevast een grote groep oudere tieners/twintigers in de zaal, die minstens even enthousiast alle songs meebrullen.
    Bwa.. Ik denk dat ze ook gewoon met Anubis en Heidi die doelgroep aanspreken ondertussen. Het is nog niet gelijk Walibi als je naar de trills kijkt, maar op vlak van inkleding en beleving winnen ze toch overduidelijk.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •