Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
Die mens zijn oorlellen zijn nogal een afleiding .
De Stan lee-cameo is wel érg rechtoe, ik had dat liever wat subtieler gezien.

Nu, de attractie in Parijs - de enige ToT die ik al gedaan heb - is één van mijn topfavorieten over alle attractiecategorieën heen. Ik zou het zonde vinden als ze er iets aan aanpassen, want ik vond hem elk ritje perfect zoals die was. Ik heb geen ervaring met de Amerikaanse versies, maar neem wel aan dat het daar niet anders was. Toch, als dit de enige ToT is die veranderd word, is het nog niet zo'n drama: het is niet ons Disney-thuispark en we kunnen de 'originele' versie toch elders beleven.

Deze attractie, vooral met die voorshows: het ziet er nog steeds uit als een topattractie .
Ben het wel met je eens hoor dat het niet zo'n drama is. Ik hoop gewoon dat Disney dit nu niet als een testje beschouwde voor in andere parken.

De TOT in Californië is bijna identiek aan die in Parijs hoor, toch zeker qua ritsysteem, indeling en verloop. (Enige verschil is dat die in Parijs uit beton bestaat en daar uit panelen en andere materialen).

Nu ik er over nadenk kan net het feit dat ze zo streng waren tijdens de bouw van TOT in Parijs (dat het dus met beton moest) er voor zorgen dat deze lastiger gaat zijn om om te vormen en duurder is. Ergo, dat het niet rap gaat gebeuren.