Kuch kuch stof kuch....

Drie vrouwen: één getrouwd, één verloofd en één minnares zijn aan het chatten over hun relaties en besluiten alle 3 hun mannen te verrassen..........
Ze zullen die avond alle 3 een leren bodystocking in Sm-stijl dragen met hoge stiletto’s en een masker over hun gezicht.

Na een aantal dagen spreken de 3 vrouwen elkaar weer........

De verloofde vrouw verteld: “De vorige avond toen mijn verloofde thuiskwam, vond hij me in de leren bodystocking, stiletto’s en het masker, op de bank. Hij zei: jij bent de vrouw van mijn dromen, ik hou van jou.
Toen hebben we de hele nacht seks gehad.”

De minnares verteld: “Ohh Ja! De vorige avond heb ik met mijn minnaar op zijn kantoor afgesproken. Ik had het masker over mijn ogen, de leren bodystocking, stiletto’s en een lange regenjas aan. Toen hij de regenjas opende zei hij geen woord. We hadden alleen hete heftige seks de hele nacht.”

De getrouwde vrouw verteld: “De vorige avond heb ik de kinderen naar mijn moeder gebracht. Ik heb de leren bodystocking, de stiletto’s en het masker aangedaan. Mijn man kwam van zijn werk thuis, ging op de bank zitten en pakte de afstandsbediening van de tv en een biertje en zei toen: HEY BATMAN, WAT ETEN WE???”